úterý 4. června 2019

Krásné květnové Karlovy Vary


 Krásný slunečný den, přátelé :)

Letos jsem poprvé navštívila lázeňské město Karlovy Vary. A nejen lázeňské, že, i filmové. Moc jsem toužila se tam podívat, a určitě se tam ještě vrátíme, protože jsme vlastně prošli pouze takovou tu hlavní a nejkomerčnější zónu. Takže jednou určitě podruhé a na víc dní., abychom prozkoumali více uliček a zákoutí.

Přesto se mi Vary moc líbily a vy se můžete podívat se mnou na fotografie. Pokud jste toto lázeňské město ještě nenavštívili, třeba vás zlákám k výletu.
























Takovouhle zvláštní lanovkou jsme vyjeli na vyhlídku Diana a měli Karlovy Vary jako na dlani ♥






Mějte se nádherně a užívejte letního počasí.

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Šárko, K.V. znám jen od ostatních. Dcera tam byla asi 2x, letos i bratránek s přítelkyní a já je sice také navštívila, ale to bylo jenom pracovně a pak procházka jednou ulicí. Takže jakobych tam ani nebyla. Díky tvým fotkám jsem nakoukla zase na jiná místa, než jsem viděla u jiných.
    Je tam moc hezky.
    Přeji ti prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, dosud jsem je znala také jen z fotek. Ale ráda bych se tam ještě někdy vrátila alespoň na pár dní a prošla více míst. Jeden den je krutě málo :)

      Vymazat
  2. Šárko, už je to hromada let, co jsem v Karlových Varech byla. Moc děkuji za krásné, lákajícíc fotky. Obzvlášť ta kavárna na Becherplatzu.... tam bych si poseděla moc ráda :o)
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se nám ve Varech líbilo, určitě to nebyla poslední návštěva :)

      Vymazat
  3. Niky jsem tam nebyla, ale planuji to! Vypada to tam krasne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ne, tak Karlovy Vary mě k výletu a návštěvě rozhodně podle fotek nezlákaly (fotky děláte moc hezké, ale prostě se mi to město, nebo aspon to, co vidím na fotkách, až tak nelíbí). Ty Mariánky mě zlákaly daleko víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pocitově jsem měla k Mariánkám blíže, protože Vary jsou už hodně turistické a komerční. Nicméně se mi líbily a chtěla bych se tam podívat víc. Ale to i v Mariánkách. Hezké dny :)

      Vymazat
  5. Já zatím byla jen v Mariánských Lázních, takže na K.V. jsem prostřednictvím tvých fotek koukla ráda.

    OdpovědětVymazat