středa 19. června 2019

Františkovy lázně a zámek Kynžvart


Krásný den přátelé :)

Mám tady pro vás předposlední fotočlánek z naší květnové mini dovolené. Dnes se podíváme na skok do okolí zámku Kynžvart a do Františkových lázní.

Zámek Kynžvart jsme viděli jenom zvenku, nebyli jsme na prohlídce, protože jsme kolem pouze projížděli, tak jsme zastavili a podívali se po okolí.





Musím se smát, když vidím 1,5 měsíce starou fotku v zimní bundě a teď tropy :)))



Františkovy lázně mi přišly hodně poklidné oproti Mariánským. Ale jsou taky moc pěkné, i to okolí na procházky.












V posledním článku vám potom dám tip na ubytování a na dvě pivovarské restaurace, kde se výtečně najíte. 

Mějte se nádherně a užívejte sluníčka.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Pěkné fotky. Ve "Frantovkách" jsme byli kdysi dávno slavit narozeniny manželovy maminky, ale bylo mizerné počasí, tak jsme je moc neprošli. V Kynžvartu jsme byli v rámci jednoho výletu na zřícenině, ale k zámku už jsme bohužel nedošli - je to dost daleko od sebe. Takže jsem se ráda koukla na fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji. My zas jen ten Kynžvart prolítli. Měj se krásně :)

      Vymazat
  2. Kynžvart jsem navštívila na podzim, bylo krásně, všude slunce a zlaté listí... Františkovy Lázně na mě zatím čekají :o)
    Děkuji za krásné fotky, Šárko a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to muselo být na podzim nádherné. Krásné zářijové dny přeji :)

      Vymazat
  3. Šári tam muselo být nádherně - tedy tu zimu nemusím:-)
    Krásné dny přeji a moc děkuji za procházku s Tebou. Z♥

    OdpovědětVymazat