pondělí 21. října 2019

Dámská peněženka s barevným zapínáním


Krásné odpoledne vám všem :)

Asi po roce na mě někde na internetu vyskočil odkaz ze stránek postovnezdarma.cz, tak jsem si řekla, že opět zkusím využít produkt k recenzi.

Vybrala jsem si tentokrát peněženku. Nemám žádnou malou, která by se hodila do malých kabelek, takže výběr byl poměrně jednoduchý. 


Tuto peněženku si určitě zamiluje každá žena či dívka. Je krásně barevná a na zajímavosti jí přidávají puntíkované prvky. Vejde se do ní mnoho karet i hotovosti, včetně mincí. Na výběr je z několika barev.

Vlastnosti:
  • Materiál: PU kůže
  • Barva: modrá, růžová, tmavě růžová, béžová, černá
  • Rozměry: 12 x 9 x 2,5 cm
  • Obsah balení: 1 x peněženka
 
Na první pohled je vidět, že fotografie na e-shopu odpovídá realitě. Peněženka plní svou funkci, bez problémů do ní vložíte karty, bankovky, drobné. Jen ten vnitřek vypadá opravdu lacině, ale za ty peníze člověk nemůže chtít zázrak. Na e-shopu ji objednáte za 165,-




Já jsem si vybrala peněženku v neutrální černé barvě, i když ty růžové barvičky jsou taky moc pěkné. Primárně bych řekla, že jsou tyto kousky svým designem určené spíš mladším ročníkům, nicméně do malých kabelek bude u mě určitě využita.

Kdybych měla hodnotit nějak procentuálně, tak bych dala asi 75%.

E-shopu postovnezdarma.cz moc děkuji za poskytnutí produktu k recenzi.



8 komentářů:

  1. Myslím, že jsem nikdy neměla rozměrově větší peněženku než je tato. Větší mi přijdou už nepraktické.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase zvyklá na ty dlouhé, ale do malých kabelek to nejde, takže malá je taky nutnost :)

      Vymazat
  2. Ja som úplný maniak do obrovských peňaženiek, takže táto by mi asi nestačila, ale vyzerá krásne, ako stvorená pre mladšie dievčatá :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Šári jak mne znáš.. já raději ty větší 😄..ale ta tvá je opravdu praktická a moc pěkná. Měj se moc krásně Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, však já taky, malou jsem měla před mnoha lety. Ale do malých kabelek je výjimečně potřeba :) Měj se nádherně ♥

      Vymazat
  4. Ta vypadá dobře. Já už mám rok peněženku z Aliexpress a jsem spokojená. Na postovnemzdarma mi teď nejde vůbec objednávat. Nevím proč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem objednávala po hrozně dlouhé době. Jinak jsem koukala, že na Ali mají pěkné kousky :)

      Vymazat