středa 13. listopadu 2019

Návštěva ZOO v Jihlavě


Krásný večer, přátelé :)

Zase jsem se na dobu odmlčela a prázdninové fotky a příspěvky nedodělala. Takže dnes tady mám pro vás pár snímečků a takovou malou vzpomínku na jihlavskou ZOO.

V Jihlavě v ZOO jsme byli už několikrát a moc se nám tam líbí. Pokud máte malé děti, je to pro vás ideální ZOO, protože se děti tolik nenachodí jako třeba ve Dvoře Králové nebo v Praze. My jsme byli sami s mužem a užili jsme si to.




 Miluju surikaty, mohla bych u nich stát hodiny a pozorovat to jejich hemžení ♥



















 Pavouky teda nemiluju, ale musela jsem si ho vyfotit. Úplně mě mrazí.




 Oáza klidu...





V říjnu jsme byly s dcerou v ZOO ve Dvoře Králové, tak budou další fotky se zvířátky. Ty podzimní mají své kouzlo, však uvidíte.

Mějte se nádherně.

Vaše Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Hezké zvířátkové fotky. V Jihlavě jsem v ZOO ještě nebyla a to ji máme od chalupy docela blízko...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, tak se to tam určitě zajeď podívat, je to moc pěkná ZOO :)

      Vymazat
  2. Šárko, ZOO v Jihlavě mám moc ráda a dlouho jsme tam nebyli.
    Děkuji za krásné fotky a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat