pondělí 7. října 2019

Návštěva zámku v Náchodě


Krásný den, přátelé :)

Po dlouhé odmlce jsem tady s novým článkem. Konečně jsem se začala probírat fotkami z prázdnin, takže by mohlo vzniknout pár článků a pro vás tipy na výlet... Nejspíš už teda asi až na příští rok :)

Zámek v Náchodě mě velice překvapil. Ani nevím, proč jsem čekala nějaký obyčejný, jednoduchý zámek, nijak jsem se předem ani nepídila na internetu po fotografiích. Až si teď říkám, jak jsem mu křivdila, aniž bych ho viděla. Ale zkrátka jsme vyjeli a byla jsem příjemně překvapená. Zámek i okolí krásné.

 Hned na začátku vás čeká v hradním příkopu medvědárium se dvěma obyvateli.










Pár fotek z interiéru, mohlo se fotit...






Výhled ze zámecké věže...






V zámecké zahradě...







Tak co myslíte? Stojí návštěva zámku v Náchodě za to? Já myslím, že rozhodně ano.

Mějte se nádherně.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Tak u mne lze ještě s tipy na výlety uspět - kus dovolené máme ještě před sebou. I když asi směr Náchodsko to nebude, nicméně tip se hodí a náchodský zámek vypadá pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapil mě velice mile, nečekala jsem, že je tak pěkný :)

      Vymazat
  2. Šárko, děkuji za krásné fotky! A připomenutí - nebyla jsem tam snad 20 let. U té kašny mám vyfoceného syna, je mu něco přes rok, je to dospělý chlap...
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to by stálo za zopakování :) Měj se krásně :)

      Vymazat
  3. Krásné to tam je! Škoda, že jsme tak daleko. I to Jistě by mě lákalo. I když mám radši hrady. :)

    OdpovědětVymazat