středa 18. září 2019

V Rossmannu běží super akce 50% sleva na dekorativní kosmetiku


Krásný den, milé dámy :)

Dnes mám pro vás spíš takový informativní článek. Pokud se k vám ještě nedoneslo, v drogerii Rossmann probíhá do 22. září sleva 50% na dekorativní kosmetiku. A toho přece nelze nevyužít, pokud jste milovnice líčení.

Já jsem tam samozřejmě také naběhla a přiznám se, že dvakrát. Nakoupila jsem si toho docela dost, hlavně produkty, které jsem chtěla už dlouho vyzkoušet. A určitě zní lépe částka cca 830,- než 1660,-, že?

Sleva platí při koupi od dvou produktů a více a neplatí na štětce a podobné doplňky. Určitě neváhejte a nečekejte na poslední den, regály se celkem rychle vyprazdňují, i když paní prodavačky poctivě doplňovaly.

Začneme očními stíny. Hodně dlouho jsem chtěla zkusit paletky od značky Makeup Revolution. Zrovna tyto dvě jsou samy o sobě levné, ale jiné mě nijak nezaujaly. Škoda, že v obchodě není více z výběru, jaký je na internetu od MR.


Potom jsem tam objevila značku Bell Hypoallergenic. Sice jsem o ní možná něco zaslechla, ale jinak ji vůbec neznám. A od ní mě zaujala malá paletka očních stínů.

Přihodila jsem ještě jeden monostín od značky Catrice. Mám je ráda, pěkně se s nimi pracuje.

Potom se přesuneme k produktům na tvář. Dlouho jsem pokukovala po téměř ikonickém mejkapu od Catrice HD Liquid Coverage a po korektoru od stejné značky. Momentálně používám mejkap od Yves Rocher, ale přijde mi světlý, snad jsem tentokrát vybrala líp.


Od Makeup Revolution jsem si vybrala paletku s bronzerem, rozjasňovačem a tvářenkou. Tak jsem taky hodně zvědavá, zda jsem vybrala dobře.

A posledním produktem na tvář je vyhlazující báze pod mejkap od Dermacolu. Na tu jsem tedy obzvlášť zvědavá, na ruce mi přišla velice příjemná, když jsem zkoušela, tak uvidíme.

Dále nějaké ty tužky a řasenky. Od Catrice jsem si vybrala řasenku Glam Doll False Lashes. Mám ráda tvar kartáčku, jaký řasenka má, tak snad bude dobrá. Né, že bych měla momentálně řasenek málo, ale znáte to, když je to za půlku :)))


Potom jsem si koupila od Essence klasickou černou kajalovou tužku, ta se nikdy neztratí. Od Essence jsem si vzala ještě zkosený štětec na precizní linku. Ten tedy ve slevě nebyl.

Od Miss Sporty mě zaujala rozjasňující tužka Miss Sporty Eye Millionaire Water-Resistant Eye Liner 005 Precious Pearls. Bude super na projasnění vnitřních koutků očí. Od stejné značky jsem si vzala ještě bezbarvou řasenku. Chtěla jsem něco k zafixování obočí, ale přímo průhledný gel na obočí jsem tam už nenašla a prý se tato řasenka dá taky v pohodě použít.

A nakonec se podíváme na rtěnky. Ty jsem nepotřebovala vůbec protože doma jich mám alespoň 12+ Ale... Prostě jsem musela. 


Takže od Essence jsem si vzala ty dvě v pudrovém balení a v bílém balení a ta černá je od Catrice. 

A to je všechno. Pokud vás tedy slevy lákají, určitě se do Rossmannu utíkejte podívat. Aplikaci klubu mít staženou k této akci nepotřebujete. 

Krásný den a úspěšné nákupy :)

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Ahoj, já jsem teda na tu slevu vyrazila dneska, u nás bylo zásobeno dobře. Ulovila jsem asi 4 laky, bázi pod oční stíny a rtěnku. Ušetřila jsem asi 150 kč, takže super akce! A určitě doporučuji zajít :) ( asi určitě tam vběhnu ještě jednou :D )

    OdpovědětVymazat
  2. Do Rossmanna bych na nějaký nákup kosmetiky ve slevě ráda (potřebuju řasenku, tužku na rty a hodily by se nějaké stíny), ale neví, jestli mi to vyjde časově, nějak se v poslední době zasekávám v práci a taky musím do knihovny.

    OdpovědětVymazat
  3. Super úlovky! Já chtěla taky ten make-up, ale bohužel už nebyl, nicméně nějaké kousky jsou si taky pořídila :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé úlovky, také jsem lovila, například tu rtěnku od Essence bílo zlatou jsem koupila mamce, odstíny jsou nádherný! Akorát u nás bohužel nemáme Catrice a MR.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem tam šla pro pár věci.......a nechala tam 1300.- :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je super, že jsme si všechny udělaly radost :)

    OdpovědětVymazat