čtvrtek 13. srpna 2020

Letošní letní Praha podruhé


Krásný den, přátelé :)

Mám pro vás pokračování pražského fotočlánku.

Jak jste na tom vy? Máte rádi naše hlavní město nebo pro vás znamená pouhou změť turistů, chaosu a podobně? Já Prahu miluji. Moc ráda se toulám Starým městem, miluju Karlův most a chrám sv. Víta. Miluju kavárny i obchody, které u nás nenajdu. Ráda navštěvuji antikvariáty, nejraději ve Spálené ulici a někdy i Podzemní. Zbožňuju vánoční Prahu pro svoji atmosféru. Prostě pro mě je Praha láska a letos jsem ji navštívila už asi čtyřikrát. A určitě to není konečné číslo.

A jdeme na fotky...

Známá miminka na Kampě

















Bylo vedro, tak jsme se stavili v pivovaru U Fleků.



Byli jsme na večeři v mexické restauraci El Pueblo Mexicana. Měli jsme od vánoc poukaz od dcery, tak konečně jsme ho využili. A bylo to vynikající. Dostali jsme vlastně takový degustační tác a mohli jsme ochutnat spoustu dobrot. No, sotva jsme se pak odvalili na nádraží :))



Mějte se nádherně a užívejte tropického počasí :)

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Já mám Prahu ráda, ale vlastně ji moc nefotím, protože v centru pracuju. A do práce člověk foťák obvykle netahá...

    OdpovědětVymazat