pátek 6. října 2023

TIP NA VÝLET – PRACHOVSKÉ SKÁLY


Krásný páteční podvečer :)

Myslela jsem, že už nechám blog ležet ladem, že jeho éra skončila, ale nakonec jsem si řekla, že si sem uložím nějaké naše výlety poslední doby. 

V Prachovských skalách jsme byly s dcerkou letos na konci května. Bylo nádherné počasí, tak jsme si udělaly moc pěkný výlet.

V Prachovkách jsem byla několikrát, ale prostě to se neomrzí, ty nádherné výhledy, to je pastva pro oči.













Vybraly jsme si zelenou trasu a bylo to super. Užil si to i náš chlupatý kamzík. Sice jsme ji místy musely vynést, ale jinak podobné výlety miluje. Doma jsem ji pak komplet vykoupala, byla šíleně zaprášená :)) Ale spokojená... my všechny tři ♥







Pokud budete někde poblíž Prachovských skal, určitě si skály běžte projít. Celkově mám ráda túry ve skalách, třeba i Tiské stěny v Českém Švýcarsku jsou nádherné. Ale teď jsme u Prachovek a ty vám mooooc doporučuji.

Mějte se nádherně a užívejte krásný podzim :)

Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Moc hezké fotky a výlet.
    Já blog pořád ještě nepovažuju za mrtvý formát, už proto, že jsem zatím nepřišla na chuť IG.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc děkuji. Já sice mám instagram, ale blog má prostě taky něco do sebe :) Hezký podzim přeji :)

      Vymazat
  2. Kdysi jsem tam byla s rodiči a moc ráda bych se tam znovu podívala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ty skály stojí za návštěvu, výhledy jsou úžasné :) Krásné dny přeji :)

      Vymazat
  3. Ahoj Šárko, to vypadá moc hezky. Já byla v Prachovských skalách kdysi jako dítě, ale ráda bych to napravila a někdy se tam vrátila. Ty růžové legíny ti dělají super figuru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, je tam opravdu krásně. Jinak v těch růžových legínách je dcerka, ale tu figuru bych brala, no :))) Krásné podzimní dny :)

      Vymazat
  4. To jsou překrásné fotografie a ne daleko od nás.Když jsme jezdili na dovolenou do Jinolic vždy jsme si udělali výlet do skal.Pejsek je kouzelný a samozřejmě i děvčata.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, v Jinolicích jsme byli na naší první dovolené ještě tenkrát s malými dětmi pod stanem a moc ráda na to vzpomínám. Je to téměř 25 let :)

      Vymazat
  5. Jeee, v Prachovských skalách jsem byla nedávno! :) Je to tam moc krásné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prachovky, Tiské, Adršpach všude se mi moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně, taky se mi na všech těchto třech místech líbilo. A loni nebo předloni mě docela i okouzlilo skalní městečko na Broumovsku. Přeji krásný podzim :)

      Vymazat