čtvrtek 12. října 2023

DÝŇOBRANÍ ANEB NAKUPOVACÍ MÁNIE

Krásný podvečer vám všem :)

Dnes jsem si řekla, že bych vám ukázala své podzimní nákupy dekorací. No, skoro to můžu zúžit na nákup dýní :))) Já je totiž miluju. Mám to tak asi teprve dva roky, kdy s nastupujícím podzimem vystrkuju dýničky a somruju po obchodech, kde bych nějaké pěkné ulovila. A letos byl lov extra úspěšný.

Nejvíc jsem letos pokoupila v Nanu-Nana. Teď je tam totiž super akce 50% sleva na vše podzimní. Takže jsem si tam pořídila spoustu dýní, dřevěné houbičky, žaludy, nějaké bobulky na větvičkách a svítící domeček. Ten domeček nevím, zda byl ve slevě, ale jinak vše ostatní ano včetně sovičky.



Další dýně jsem pořídila v Pepku. Byly taky za super penízky. Ta největší je svíčka, takže odklopíte zlatý vršek se stopkou a uvnitř je svíčka se třemi knoty. A voní jako sušenky :))


Další dýně jsem koupila v Indecoru, Baumaxu a Tedim. Bože, já mám těch dýní fakt hodně :))) Ale tak máme parapety, poličky, to se někam rozprostře. A co se nevejde, tak se uklidí a využije třeba za rok. Prostě jsem neodolala. Dnes jsem byla u nás v zahradnictví, no to byla taky past. Tolik krásných věcí. Koupila jsem jen umělý mech a zdrhala odtamtud :)))


Tak konečně něco, co není dýně. Umělou kytičku jsem si koupila na Sheinu. Dlouho jsem tomuto asijskému eshopu odolávala, ale jednou jsem prostě objednala. A z jednou už jsou teď tři objednávky, je to mor. Lepší na žádné stránky nelézt. Později vám taky ukážu, co jsem si tam pořídila.

Kytička se mi moc líbí, jsou to dva trsy a vybrala jsem cíleně tuhle podzimní vazbu. Vázičku jsem sehnala v Kiku, ale ještě mám jednu v merku v Pepku, tak uvidíme, zda zůstane po celý podzim v této, nebo ji ještě prostřídám.

A určitě vám potom nafotím, jak se mi podařilo/nepodařilo nadekorovat byt :)


Tak to je pro dnešní článek vše. Napište mi, zda jste taky blázni do dekorací, zda taky milujete dýně a jak jste na tom vůbec s výzdobami. Zdobíte doma tématicky na každé období... vánoce, velikonoce, podzim, Halloween nebo to vůbec neřešíte? U nás jede asi nejvíc podzim a vánoce. Vyloženě Halloween teda neřeším, žádné vydlabané dýně, kostlivci, duchové, netopýři a podobně, to ne. 

Mějte se moc krásně a užívejte podzimu.

Šárka ♥

18 komentářů:

  1. Ano, slevy jsem si všimla, dokoupila jsem jen jednu drobnost, kterou jsem omylem shodila.
    Šárko, parádní podzimní nákupy!
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dekorace :) Doufám, že do Nanu Nana ještě stihnu zajít :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné dekorace.Já mám hlavně svoje háčkované
    Přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, viděla jsem, máte je krásné. Na háček já jsem polínko :))) Krásné dny přeji :)

      Vymazat
  4. Tvoje dekorace jsou moc pěkné a sovička je nádherná. Určitě se také podívám na stránky Sheinu. Měj se hezky, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Normálně je moje srdce v nebi! Já tohle miluji! Podzim a podzimní dekorace! ♥ Vybrala jsi nádherné věci, některé mám i já. Tohle je prostě pohlazení po duši :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dekorace máš hezké. Já si přes léto suším rostliny, abych je měla přes zimu do vázy. Dýně mám ráda, ale naložené v ananasovém, nálevu. Dokud byli kluci doma, tak jsem je nakládala každý rok. Teď už ne, ale viděla jsem že se dají koupit. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, děkuji :) Dýňový kompot jsem nejedla asi od dob školní jídelny. Měj se krásně :)

      Vymazat
  7. Mám ráda drobné dekorace, ale nesmí jich být moc. Dýničky mám ráda přírodní, keramické nebo i mnou vyrobené.
    Nakoupila jsi dobře. Ty dřevěné houbičky se mi líbí hodně !
    Díky za Tvoji návštěvu u mne na blogu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Pořídila sis nádherný věci! :) Já si letos jakékoli nakupování dekorací už zakázala, podzimních i vánočních věcí mám doma milion... ale bojím se, že svůj zákaz stejně nedodržím :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já taky nedokážu odolat, vánoční dekorace musím obcházet obloukem, protože vážně nic nepotřebuju :)))

      Vymazat
  9. Vybrala sis moc hezké dekorace :) u nás se zdobí na Velikonoce a Vánoce. Když jsme byly se ségrou malé, dlabaly jsme u babičky a dědy dýně a cukety. Pak nám svítily před vraty :)

    OdpovědětVymazat