čtvrtek 2. listopadu 2023

LETOŠNÍ PODZIM ZDÁ SE MI OPRAVDU ÚŽASNÝ

Krásné odpoledne :)

Taky si užíváte letošního nádherného podzimu? Nebo patříte spíš do skupiny déšť, hrnek čaje, deka, svíčka? Já teda miluju i ty svíčky, ale ráda si protáhnu léto, a letošní podzim se za mě naprosto vyvedl. Celé září jsem žila ještě v letním módu, protože teploty atakovaly třicítku. A říjen byl taky naprosto skvostný. Já bych takhle mohla pokračovat do vánoc :)))

Dnes dopoledne jsem myla okna a připadalo mi, že spíš probíhá jaro než dušičkové období.

V září jsme hodně výletovali, protože jsme si říkali, že musíme využít to nádherné počasí. Mám tady pár foteček z některých našich výletů.

Milovaná Kutná Hora 



Zámek Kačina


Krásná pražská Grébovka





Kočičí hrádek u Slatiňan



Na rozhledně Bára


V Pardubicích 



V lese jó v lese....



Pardubické podzimní slavnosti






A tady už jsme vpluli do října... Zámek Karlova Koruna v Chlumci nad Cidlinou




Takhle se nám barví stromy u bytovky


Rovněž Přelouč



Hedvičino údolí u Třemošnice










Na houbách kousek od Přelouče







A poslední říjnový den :)


Na dušičky 


Mějte se nádherně a užívejte podzimu ♥

Šárka



15 komentářů:

  1. Houby závidím u nás letos nic nerostlo.Letošní výlety jsme měli některé stejné.Zdraví Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u nás bylo hub málo, celé září v podstatě skoro nic, až minulý týden a to jsme ještě jeli jinam, než jezdíme běžně. Letos opravdu vcelku bída. Krásné dny přeji :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotografie z výletů. Některá místa jsme také před lety navštívili a tak jsem si ráda oživila vzpomínky. Moc vám to na fotkách sluší. Přeji vám všem krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, hezky jste výletili. Letošní babí léto přineslo fakt krásné počasí... A ty houby - tiše závidím - u nás nerostly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, u nás to byla s houbama taky bída, v září téměř nic, až minulý týden se zadařilo. To loni byly přímo žně. Měj se krásně :)

      Vymazat
  4. Krásné toulky světem a přírodou. V Pardubicích na zámku jsem byla letos a i v Kutné Hoře. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Také ráda fotím. Hlavně krajinu, kteroumíjím na procházkách. A pak se kochám nad tím, že určitý strom vypadá v únoru jinak, než v srpnu a že letos je tenhle pařez ztrouchnivělwjší, než před pěti lety.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky. Takhle na podzim je příroda kouzelná. Také ráda fotím. Hlavně při svých procházkách. A doma se pak kochám nad tím, že v lednu tahle krajina vypadá jinak, než v srpnu. A tak podobně. A co se týče hub, letos jich u nás rostlo poskrovnu. Bylo docela sucho. A když náhodou pršelo, byla zase moc zima. Ale něco málo se najít dalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Ano, s houbama to letos bylo slabé, když si vzpomenu na loňské “žně“. Miluju přírodu na podzim, je jak malovaná♥

      Vymazat
  7. Ahoj Šárko, to je nádhera a samá místa i v mém okolí. V Třemošnici pracuju a do Hedvičina údolí jsem chodila s babičkou jako malá, pocházím kousek od Vrdů odkud je Kačina i Kutná Hora, co by kamenem dohodil. No a Pardubický kraj se mi stal domovem před třemi, už skoro čtyřmi lety, ale tak nějak se v něm pohybuju odmalička. Já jsem letos a vlastně i vloni a předloni tým nestíhačů, takže z podzimu si odnáším výhledu maximálně z auta, když někam spěchám. Stihli jsme s přítelem akorát jednu procházku :( zrovna dnes jsem si říkala, zda si po přednášce ještě neprojít Hradec, ale vyprdla jsem se na to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, tak to jsme ze stejného kraje, já bydlím asi 20km od Pardubic. Letos teda taky nemám moc fotek z vybarveného podzimu a teď o víkendu tak fičí, že už asi ani nic nafotit nestihnu, protože budou stromy bez listů. Tak třeba se příští rok zadaří víc :) Měj se krásně.... mimochodem v Hradci jsem taky hodně dlouho nebyla na nějaké procházce a už jsem o tom i přemýšlela.

      Vymazat
  8. Šárko, moc ráda jsem se s tebou fotopřehledem prošla. Moc ti to sluší a houby jsi našla krásné. My jsme s mužem nebyli v lese na houbách asi 3 roky a chybí mi to. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, moc děkuji :) Tak snad se příští rok na houbaření najde čas... Krásné dny přeji :)

      Vymazat