neděle 29. listopadu 2015

Adventní čas

Přeji vám všem nádherný adventní čas, který se dnešním dnem rozprostřel před námi. Užijte si ho ve zdraví, pohodě, klidu a míru. 


Teprve dnes ráno jsem se pustila do výroby věnečku. Loni jsme měli laděno do fialova, letos máme tedy pro změnu takto světlounký :) Mám ráda střídmě nazdobeno, pokud možno přírodně.




Fotky se mi dnes moc nedařily, byla tma už dopoledne :) Nevěděla jsem, jestli fotit s bleskem nebo bez... takže nic moc tentokrát.




Odpoledne jsme se jeli s manželem podívat do Pardubic na rozsvícení vánočního stromečku. Počasí tedy vůbec nepřálo, pršelo, ale i tak jsme nasáli vánoční atmosféru, obešli stánky s vánoční výzdobou, punčem, svíčkami, šperky...

Zamlsali jsme si na trdelníku a ohřáli se výborným punčem. A potom už jsme jen čekali, až se stromeček poprvé rozzáří.




Užijte si toto krásné předvánoční období, vychutnejte si světlo a vůni svíček, vůni cukroví, svařáčku a punče :)

Šárka ♥

7 komentářů:

  1. Jste velmi sympatická a pokračujte v tom, co vás baví :) Budu ráda, když se podíváte na můj blog.:) http://wholemyshiningworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, Terezko :) Na blog se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, určitě se příští rok povede :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný věneček, a krásné fotky :-)

    OdpovědětVymazat