čtvrtek 19. listopadu 2015

Hrníčky, pastelky, obrázky... i maličkost dokáže udělat obrovskou radost

Všechny vás zdravím při čtvrtečním odpoledni.
Tak sluníčko se nám zase schovalo a máme klasický listopadový den. Co si ho něčím zpříjemnit?

Už jste si byli v DM drogerii za nastřádané body pro úžasně roztomilý hrneček se sovičkami?
Využili jste Slevomatu na velmi výhodný nákup omalovánek?
Ne? Tak honem do toho, ještě pořád máte šanci :)


DM drogerie nabízí za nasbírané body průběžně různé výrobky. Vím, že to byly misky na krmivo pro zvířátka, potom deštník, ten mě docela mrzí, že jsem prošvihla. Nyní jsem objevila, že za 60 bodů si vytisknete poukaz a na pokladně dostanete krásný hrneček s motivem soviček... zabalený do bublinek a krabičky. Počet hrnečků na prodejny je omezený, proto neváhejte, akce začala včera. Já si ho právě včera vyzvedla a docela lituji, že jsem si nevzala dva. Jsou opravdu moc hezké a poměrně velké :)
Pro více informací mrkněte zde.




Jelikož teď blázním po omalovánkách, nemohla mi uniknout akce na Slevomatu, která trvá už několik dní, ale ještě stále nevypršela a můžete ji využít. Kniha omalovánek za 59Kč včetně poštovného.

Pro informace klikněte zde.

Omalovánky mi dnes dorazily, jsou moc pěkné, takže jsem ráda, že jsem akce využila. Pro představu vkládám několik obrázků.








A jelikož jedny pastelky přece nestačí, i když si občas po kusech dokupuji různé odstíny Koh-i-noor Polycolor, zlákaly mě Progressa. Hned jsem si vzpomněla na dětství, maluje se s nimi opravdu krásně a mají moc pěkné odstíny.



A jelikož jsem také knihomol, dost často navštěvuji Levné knihy. Kdo tam chodí také, ví, že se prodejna rozšířila i o doplňky do bytu, různé svíčky, hrnečky, skleničky a podobné drobnosti. Takže jsem si jednou odnesla takový pěkný, středně velký hrneček na kávičku. Za celých 19Kč. :) Cena opravdu směšná. A myslím, že hrníčky mají stále.




Také jste si poslední dobou jen tak pro radost něco malého koupili? Pochlubte se, ráda si přečtu vaše komentáře.

Mějte se krásně, Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Sovičkovej hrneček je boží :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, ty omalovánky jsou nádherné! Shodou okolností mám jedny velice podobné doma a nemohu si je vynachválit! :) Dokonce jsem si kvůli nim vykreslila své oblíbené pastelky, tak snad mi jich Mikuláš donese tunu, at mám zase zásoby, už melu z posledního. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi ty omalovánky líbí a za 59Kč i s poštovným... to je luxusní. Přeji, ať Mikuláš donese vše, co si přeješ :)

      Vymazat
  3. Mám moc ráda takovéto maličkosti. Po omalovánkách jsme koukaly v knihkupectví, ale to byly cena 150 a více. Tak jsme nekoupily nic, protože potřebujeme hlavně dárky pro babičky. Na slevomat mrknu. Hrníčky z DM mám z loňska, letos už mám málo bodů a raději si je zas budu chvíli střídat, kdyby mi přece jen náhodou někdy chtěli dát DMbox :DDD
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony ty omalovánky jsou dražší, to je pravda. Proto jsme využila tuhle super nabídku na Slevomatu, i když jsou obrázky tištěné z obou stran. Jednostranné jsou lepší. Dnes jsem se dívala u Dobrovského na jednu Art edici - jsou to trhací obrázky tak o síle čtvrtky, vhodné k zarámování... ale to už je opravdu střelba - 490Kč. Z hrníčku jsem měla velkou radost :)

      Vymazat