pondělí 16. listopadu 2015

Chuť čaje...

Zdravím vás všechny. Dnešní den je opravdu malebný. Jen škoda, že nám to počasí nejspíš nevydrží.

Také se vám stává, že pořád dokupujete určitou věc, protože si myslíte, že je jí doma málo a nebo že tento druh právě nemáte a podobně?

Ano, mně se to stává. A momentálně s čajem. Tedy ne jenom momentálně, ale spíš dost často, ovšem tentokrát jsem zjistila, že jsem se opravdu rozjela. A to jsem sama spíš kafař, ale prostě lákavým krabičkám neodolám :)


Takže když jsem je pěkně vytahala ze skříněk... ne úplně všechny, ale velkou většinu, byla čajových krabiček plná nákupní taška z Billy. Asi si myslíte, že jsem blázen, ale ono se to opravdu lehce nashromáždí. :)


Nejradši mám čaje ovocné, černé a bylinkové. Zelený čaj piji vyjímečně, bílý nemusím vůbec. 

Tak například Teekanne je u mě docela oblíbený a nejenom druhy, které mám právě doma. Třeba Sweet Cherry nebo Garden Selection jsou výborné. Granny´s Finest jsem prozatím neochutnala, tak možná si ho dnes uvařím. Chutná mi také Ginger & Lemon, má opravdu zázvorový říz. A Magic Moments se hodí akorát na vánoce se svou chutí skořice a lehkým rumovým aroma. Tyto dva si ještě budu muset pořídit... aby jich nebylo málo :-D


Pickwick ovocné čaje patří také mezi naše oblíbené. Nejčastěji kupuji takové to balení po čtyřech druzích. Pokud mi nějaký hodně zachutná, koupím si potom už celou krabičku :) Momentálně mám oblíbené dva... a sice Broskev s jahodami a Mango se zázvorem a limetkou. Broskvičky jsem si zakoupila do zásoby, ale mango, bohužel, neměli.
Od Pickwicku mám také ráda černý Ranní čaj s citronem, ale i ten druhý černý bez citronu.


Ovocný čaj od Liptonu - směs malin, jahod, ibišku a šípku zbožňuje dcera. Vaří si ho denně. Zkusila jsem koupit ještě jeden čaj, který má sáčky ve tvaru pyramidek... je to Loyd s příchutí ananasu a hrušky. Přiznám se, že jsem si vůbec nevšimla, že nekupuji Lipton, protože krabičky byly vedle sebe, i když tedy Loyd ji má vyšší, a chtěli jsme vyzkoušet další příchuť... no všimla jsem si toho až doma. Tento čaj mě vůbec neoslovil, vyloženě mi nechutná. Ananas z něj necítím, hrušku snad, prostě nevím. Vím ale, že podruhé už po něm určitě nesáhnu.


Tento černý čaj mi přivezla dcera z výletu do Londýna. Bohužel se mi rozbilo takové to sítko na sypané čaje, takže jsem ho zatím neochutnala. Ale věřím, že bude vynikající.


Čaje z řady Babička Růženka mi jednu dobu celkem chutnaly v porovnání s jinými ve stejné cenové kategorii, ale teď už z nich nejsem nijak nadšená. A máta s jablky... to bylo opravdu šlápnutí vedle.


Bylinkové čaje pije určitě čas od času každý z nás. Já mám bylinkové čaje ráda. Zbožňuji mátový, samozřejmě z čerstvých lístků je nejlepší... to je lahoda. Mám ráda i meduňku. Pokud mám nějaké zdravotní problémy, bez ošklíbání vypiji i čaj urologický, řepík či heřmánek. 


A jak jste na tom vy? Máte rádi čaj? Pijete ho příležitostně nebo si den bez něj neumíte představit? 
Napište mi do komentáře a pokud přidáte tip na nějaký lahodný čaj, budu jedině ráda.

Pomalu se začíná stmívat, takže si myslím, že je právě čas na jeden horký šálek... nechte si chutnat :)

Šárka ♥




Krásný večer


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Taky mám ráda čaje, a i když mnohem víc jsem asi na kávu, tak té mám doma pouze dva druhy :-D

      Vymazat
  2. Taky miluju čaje (ale i kávu), každé ráno piju zelený čaj, který je můj nejoblíbenější, ale mám ráda snad všechny, Pickwick a Teekanne u mě vedou, mám jich taky plnou skříňku a pořád nakupuju další a další příchutě :D Momentálně mám oblíbený čaj z Lidlu s karamelovou příchutí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to prostě nedá a musím nakupovat další, i když mi skříňka s krabičkami už praská :)

      Vymazat
  3. Téééda, to je čajů, jsem teď nemocná takže piju jeden čaj za druhým :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A aby jich nebylo málo, tak jsem si ještě dnes jeden přikoupila :-D Přeji brzké uzdravení.

      Vymazat