pátek 13. listopadu 2015

Fotografování #5 Dušičkové období

Všechny vás zdravím:)

Ráda bych vás dnes opět potěšila několika podzimními fotkami. Nejsem sice žádný umělec, ale myslím, že to nevadí... že ne?

Fotím strašně ráda, i když na to mám poslední dobou nějak málo času. Nebo jsem si ho prostě jen nebyla schopná udělat. Navíc s neschopenkou se moc ven nedostanete a v čekárně u lékaře toho moc nenafotíte :-D

Ale několik snímečků jsem přece jen zase ulovila a teď se budu těšit, až zasněží a konečně budu mít snad i nějaké fotografie s přírodou pod sněhem. V posledních letech se mi nějak nezadařilo to stihnout, když už nějaký poprašek náhodou napadl :) No, chtělo by to vyrazit na hory...

Ale dnes tedy ještě krásný slunný podzim... 1. listopadu...


















Tak nakonec těch fotek je pěkná hromádka :)

Máte rádi podzim? Nebo raději nějaké jiné roční období? Budu ráda za vaše komentáře :)

Mějte se krásně a prožijte příjemný večer :)

Ahoj Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Nekolik opravdu nadhernych fotek jsi vykouzlila :))) krasne fotky, uzasna barevna priroda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) Podzimní příroda je opravdu kouzelná sama o sobě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Podzim z tvých fotek vypadá tak krásně :) až bych úplně zapomněla na to šedivé počasí a mlhy, které u nás často jsou!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, když se den vydaří a je slunečný, potom je podzim opravdu jako malovaný :)

      Vymazat
  4. moc krásné fotky. podzim mám ráda právě pro tu záplavu barev, ale jinak tu začínající zimu a zavlékání se moc nemusím :D ta 4. fotka stromu je překrásná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Mám to přesně tak, miluji barvy, ale ne tlusté svetry a pošmourné dny. :)

      Vymazat