pondělí 9. listopadu 2015

...a stále vymalovávám

Přeji krásné listopadové odpoledne :)

Jak jsem již psala, propadla jsem kouzlu vymalovávání. Uklidňuje mě to, můžu si fantazírovat, jak chci a u malování si i přemýšlet o čem chci... a nebo taky o ničem.

Takže tyto tři obrázky jsem teď za posledních pár dnů vytvořila. Jsem nadšenec amatér, takže to není žádné vrcholné dílo, ale doufám, že se budu jen lepšit a zdokonalovat.

První dva obrázky jsou z Antistresových omalovánek pro dospělé...




Řekla bych, že barvičky jsou ve skutečnosti sytější, foťák holt nespolupracuje, jak bych chtěla. Ono i světlo je v tom pošmournu mizerné a umělé ještě horší.

A sovička je vytištěná z netu...


Pokud někdo z vás taky rád vymalovává a chtěl by se obrázky pochlubit, přidejte se do mé fb-skupinky :) 




Tak na chvíli zase opustím pastelky a půjdu dělat něco doma potřebného :)

Mějte se krásně a užívejte podzimu... třeba s pastelkami v ruce :)

Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Dnes je venku ošklivě... tak to bude hodně obrázků :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také se na to chystám :) čekám až mi přijdou poštou ;)

    OdpovědětVymazat
  3. jéj takéto relaxačné maľovanky mám doma , milujem to :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je krása! Já si nějak na malování neumím udělat čas a to mám několik mandal na vymalování doma :)
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chce někdy opravdu všechno odložit a vrhnout se na to. Ale ten čas, to je opravdu boj :)

      Vymazat