čtvrtek 5. listopadu 2015

Udělala jsem si radost...

Přeji krásné brzké odpoledne :)

V jednom z prvních příspěvků tady na blogu jsem vám ukazovala hrníčky z Teska, které jsem si vyzvedla za nasbírané bodíky a doplatila 159Kč.

Dnes tady mám pro vás jiné hrníčky, tentokrát z Billy. Doplatek se tam liší podle počtu nasbíraných bodů, buď cca 120Kč a nebo 50Kč. 

Tyto hrníčky se mi líbí mnohem víc, takže bych se ráda dopracovala k sadě šesti kousků :) Jsou smetanové barvy a mají moc pěkný kulatý tvar. Jo, jsem z nich nadšená :)





Vypadají hezky, že? Budu je muset co nejdříve vyzkoušet.

Zeptám se vás... máte raději bílé nádobí... bez jakéhokoliv designu nebo nějaké veselé, pestré? Já se přiznám, že poslední dobou se mi takovéto jednoduché bez vzoru docela zalíbilo. I když jsem nedávno objevila na jednom blogu design šedobílého puntíku (no, možná to byla světle hnědá s bílým puntíkem, přesně už si nevzpomínám, pokusila jsem se blog najít, ale nenašla, každopádně mě nádobí hodně zaujalo) a vypadalo úžasně.

Přeji všem krásný listopadový den :) Třeba s šálkem výborného čaje či kávy... a pěkně zachumlat pod deku a sáhnout ještě třeba po knize... co byste také mohli čekat od knihomolky, že :)

Právě čtu tuto krasavici, dějově vypadá výborně, večer jsem přečetla cca 80 stran, myslela jsem, že dám více, ale usnula jsem :) Jen ty tiskové chyby kdyby tam nebyly... chudák kniha... ta si to nezaslouží a vás to spolehlivě otráví. Ale nic, nebudu se rozčilovat :)





Ahoj Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Já si taky dělám radost nádobím :D A určitě preferuji bílé, nesnáším, když jsou na tom nějaké vzory :)

    http://broccolicious.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Hrníčky jsou moc pěkné :-) To se bude pít kávička ;-)
    A k ní ještě super četba :-)

    OdpovědětVymazat