středa 23. prosince 2015

Pečeme cukroví - kakaové koláčky


A hned vám dnes na blog přidám ještě jeden recept na cukroví s krémem.

Jsou to kakaové koláčky slepované kávovým krémem.

Recept na kakaové koláčky

320g hladké mouky
240g másla nebo Hery
120g moučkového cukru
kakao podle chuti - já dala docela dost, těsto bylo opravdu kakaově hnědé :)
2 lžíce rumu

Krém:
180g másla
podle chuti moučkový cukr, silnou černou kávu a trošku mletých ořechů - dělala jsem od oka :)

Poleva:
čokoláda na vaření
100% tuk - Omega, Iva, Lukana

na 100g čokolády 50g tuku

Z uvedených surovin si připravíme těsto, které necháme minimálně dvě hodiny v lednici odpočinout. Poté vyválíme plát a vykrajujeme menší kolečka. Opět jsem použila zubaté vykrajovátko. Můžete dělat třeba kytičky, hvězdičky, srdíčka, fantazii se meze nekladou. Pečeme ve vyhřáté troubě při 180 stupních. Slepujeme kávovým krémem, poléváme čokoládou a zdobíme čímkoli budeme chtít - já barevným posypem :)






A teď už jdu opravdu do peřinek :)

Krásnou dobrou noc :)

Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Asi recept ještě rychle vyzkouším, vypadá to vážně neodolatelně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přemýšlím, s jak velkým talířkem mám k tobě přijít na ochutnávku :-D

    OdpovědětVymazat
  3. vyzera to naozaj mnamkovo :)
    Pozyvam na povianocnu GA, kde najdes veci od Guess ci Dermacolu. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat