sobota 26. prosince 2015

Vánoční pohoda


Všechny vás moc zdravím :)

Právě končí druhý svátek vánoční a já si to moc užívám. Po celý rok nekouknu na televizi, ale teď si s chutí polenoším u pohádky se skleničkou horkého punče. Sice leží ladem mé milované knížky, ale ony neutečou :)

Možná je mi trošku líto, že jsou děti už dospělé, protože vánoce s malými dětmi jsou nezapomenutelné. Ale užíváme si vše v pohodě, nebereme vánoce jen jako zdroj hromady dárků. Například dcera se nejvíce těšila na kapříka :)

Jen ten předvánoční chaos se mi nedaří stále kočírovat, takže jsem těsně před Štědrým dnem byla občas pěkně na nervy. Ale vím, že je to hlavně moje vina a můj hloupý zvyk honit vše na poslední chvíli.

Počasí není právě vánoční, spíše mi připomíná svátky jara. Je opravdu nádherně. U nás sice podnikly obrovskou invazi mouchy, takže po vyvětrání musím běhat s plácačkou a všechny je pobít. Ale na procházku do přírody je počasí ideální. Stejně bych si však přála ještě někdy zažít bílé vánoce. Ale to určitě každý z nás. 

ještě bez dárečků...




Ježíšek nezapomněl :)


Konečně jsem si koupila novou aroma lampičku :)
Zítra se chceme jet podívat do Přerova nad Labem na výstavu Lidové vánoce. Ještě jsem tam nikdy nebyla, tak se těším. Pokud si nezapomenu vzít foťáček, tak další z příspěvků bude určitě ze zítřejší výstavy.

A jak si užíváte svátky vy? Ještě máte sílu ďobat všechny ty dobroty ze svátečního stolu? Nebo třeba naopak sportujete? Já se přiznám, že jsem dnes nesnídala ani neobědvala, ovšem večer jsem neodolala a naložila si ještě talířek bramborového salátu. No, jsem trochu čuňátko. Po Novém roce to bude chtít asi nějakou menší dietku :-D

Přeji vám všem krásné dny, užívejte si volna a těm, kdo musí do práce, přeji, aby vám to tam rychle uteklo a všichni na vás byli příjemní a milí :)

Šárka ♥


7 komentářů:

  1. Tak doufám, že na foťáček nezapomeneš :) Krásnou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezapomněla jsem, jen nevím, kdy se dopracuju k příspěvku. Tak krásnou neděli, Radu :)

      Vymazat
  2. Krásne fotky!

    Pozývam ťa na vianočnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš skvelý blog, pridávam sa medzi pravidelných čitateľov :))

      Vymazat
    2. Děkuji, na tvůj blog se taky ráda podívám :)

      Vymazat
  3. Dobrý článek, krasne fotky mate. Bile vánoce nemají chybu, jen škoda, že jsme se jich letos nedockali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bílé vánoce by byly opravdu úžasné, tak snad jednou... :)

      Vymazat