neděle 27. prosince 2015

Postcrossing #2

Přeji všem krásný nedělní večer :)

Opět je téměř za námi jeden nádherný slunečný den. Užili jste si ho? Doufám, že ano, že jste vyrazili třeba někam na procházku do přírody.

Dnes vám chci ukázat druhý pohled, který mi minulý týden díky Postcrossingu přišel. Bylo to opravdu nečekané, ani jsem nedoufala, že bych tak brzy obdržela další. Takže jsem měla velkou radost.

Pohlednice mi tentokrát docestovala až z Austrálie :)


Po vánocích si vyžádám další adresy a také nějaké pohlednice zase odešlu.
A těším se, že opět ve schránce brzy objevím překvapení z dalekých krajů :)

Mějte se krásně :)

Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Takovou pohlednici jsem ani nečekala :D znám samou s kreslenýma obrázkama a nebo třeba s pejskama, ale královnu by mě nenapadlo dát na pohlednici..
    Určitě to musí být zajímavé, mít pohlednici až z austrálie (a přece jen je hezké i to, že to je pohlednice, protože teď se už skoro vůbec neposílají.)
    reinedelavie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, posílání pohledů přece jen smsky a emaily vytlačily, takže je to příjemná změna :)

      Vymazat
  2. my s manzelom tiez posielame,ale skoda ze ich je coraz menej :/

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol:) tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teprve v listopadu začala, tak jsem zvědavá, jestli budou nějaké pohlednice dál chodit. Teď po vánocích chci také nějaké odeslat. :)

      Vymazat