čtvrtek 31. prosince 2015

Vánoční nadílka


Všechny vás zdravím u mého posledního článku v tomto roce.
Nemůžu ani uvěřit, že další rok je za mnou. Strašně rychle ten čas utíká. Ještě než se pustím do přípravy ovarového kolínka a jednohubek, chtěla bych vám ukázat, jaké dárečky jsem letos k vánocům dostala. Nejdřív jsem si říkala, že tento příspěvek dělat nebudu, ale na druhou stranu... proč vlastně ne... já se na tyto příspěvky u vás také ráda juknu a třeba se vy rádi podíváte ke mně.

Asi jsem byla opravdu hodná, protože i Ježíšek byl na mě mooooc hodný :)

Šáteček jsem dostala od dcery a v podstatě si ho teď beru všude, kam jdu. Mám ráda tento typ šátků - tunel a je měkoučký a i barevně mi je moc příjemný.


Paletku od Essence jsem dostala také od dcery, dopředu jsem si ji u ní „objednala“ :) Tak se těším, až ji začnu používat, protože moje kosmetika je v katastrofálním stavu.


Vlasovou kosmetiku jsem dostala od manžela a krém na ruce od Baley mi nadělila opět dceruška. Nádherně voní.


Knihy jsem si objednala sama, Ježíšek - manžel zaplatil, vyzvedl a pod stromeček zabalil. Je to praktické a vyhneme se v tomto případě nežádoucích dárků a nebo knize, kterou už mám doma. Knihomol si navíc opravdu nejlépe vybere sám.


Poukázku na masáž mi věnoval manžel a už se těším, jak se objednám a nechám se rozmazlovat. Moje záda to už opravdu potřebují.


Omalovánky z Art edice a pastelky jsem dostala také od manžela. Teda... já jsem musela být ale hodná. Jen z těch Mondeluzek jsem trochu rozpačitá, myslela jsem, že s nimi půjde krásně kreslit i bez rozmývání, ale jsou strašně měkké. No, zkusím asi přece jen styl akvarelu, zatím se ale bojím, abych si omalovánky nezničila.



Další omalovánku - Mandaly a něco krásně voňavého do koupele mám od kamarádky Marcelky. Malovat už jsem včera začala.


Syn se rozhodl, že nám rozšíří domácnost o dva elektrospotřebiče... toaster a sendvičovač. Za což jsem moc ráda, protože sama si vždy v obchodě řeknu, vždyť to mít nemusím. Dárečky jsme dostali s manželem dohromady a už se těším, až je vyzkouším.


Potom se mi sešly ještě nějaké korunky od rodičů a tchyňky, které už jsem stihla utratit víceméně za knihy :-) No jsem hrozná, je to strašná závislost.

Tak to je dnes ode mne pro vás vše.
Všem bych vám chtěla popřát nádherného Silvestra, užijte si ho, ať už budete na nějakém večírku či jen doma, hlavně na sebe buďte opatrní. Do nového roku vám přeji mnoho štěstí, zdraví, lásky, úspěchů v pracovním i osobním životě. A samozřejmě splnění vašich snů. A sobě... abyste dál rádi navštěvovali můj blog.




Vaše Šárka ♥

12 komentářů:

  1. Omalovánky mě poslední dobou taky lákají. Jenže dát za ně takové nehorázné peníze- to se mi z duše příčí. A pak jsem našla na netu předlohy k vytisknutí- a mám jich za pár korun plnou složku. Někoho vybarvování uklidňuje, někoho prý spíš rozčílí- což nechápu. Akvarelové pastelky se nehodí na malování na tenký papír. Pokud je papír aspoň trošku silnější, opatrně to vyzkoušej rozmývat, snad se nerozmáčí.... Já používám obyčejné, ty nejlevnější...
    Přeju veselý Silvestr a šťastný Nový rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ony se dají sehnat i levnější omalovánky, ale je pravda, že potom je papír míň kvalitní a nebo obrázky z obou stran. Navíc se mi líbí některé motivy, kvůli kterým si nechci třeba koupit celé omalovánky, tak ty si potom taky vytisknu. Vymalovávání je pro mě úžasný relax, teď nebylo moc času, o to víc se těším, až se do nich plně vrhnu. Šťastný nový rok :)

      Vymazat
  2. Antistresové omalovánky u nás teď docela jedou.. :D malujeme já, sestra i mamka. a tolik knížek? Snad se budou líbit, ani jeden z titulů jsem necetla, ale nejeden mě zaujal.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi vážně bohatého Ježíška!☺Miluju tu paletku od Essence, pěkné každodenní líčení. Já jsem nepropadla omalovánkám, čas mám vždycky kam zainvestovat. Baleu miluju všeobecně, tou mě nikdo neurazí!☺

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z paletky mám velkou radost, dceři jsem koupila pro změnu odstíny Grey. A Baleu mám taky ráda :)

      Vymazat
  4. Páni, samé super dárky! Do nového roku přeji kromě všech obvyklých důležitostí spoustu času na tvůj knižní svět. Klárka
    Děkuji za milou návštěvu u mě.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky! Jsem zvědavá co řeknete na ty Mondeluzky až zkusíte rozmývat. :) Jinak ta Kouzelná zahrada je jiná, než jsem já kupovala mamce. Až si ji pořídím, tak vám hodím foto na fb. :) A kosmetika super. Také miluji Baleu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato zahrada je Art edice, jednotlivé listy jdou krásně vyndat a jsou opravdu silné. Pokud by se obrázek opravdu povedl, dá se lehce zarámovat. Malování bude určitě super, ale tady spíš použiji tvrdší pastelky. A nejsem si jistá, jestli ta zahrada neměla i tak dvoje vydání, někde jsem četla, že prý byl i rozdíl v papíru. Na ty Mondeluzky jsem opravdu zvědavá, to bude pro mě výzva :)

      Vymazat