sobota 2. ledna 2016

Fotočlánek ze skanzenu v Přerově nad Labem

Přeji vám všem krásný sobotní večer.

Dnes mám pro vás slíbený článek o výletu do skanzenu v Přerově nad Labem. Budou to především fotografie a že jich je opravdu hodně. Doufám, že se vám budou líbit.
Do skanzenu jsem přijeli asi hodinu po poledni a překvapilo mě, jaká spousta lidí tam byla. Bylo krásné počasí, tak všichni vyrazili na výlet :)
Více informací o skanzenu najdete například zde a v článku je i odkaz na Polabské muzeum, pod jehož správu skanzen spadá.






Tak takhle krásně se nám perníčky doma nepovedly :-D



Moc se mi líbily nazdobené stromečky :)






Měli jsme sebou dceru, tak máme s manželem po dlouhé době společnou fotku :)












Dcerunka se fotit opravdu nechtěla :-D


A na zpáteční cestě jsme si v Poděbradech dali kávičku :)


Doufám, že jsem vás tím množstvím fotek moc nenudila, že jste třeba naopak získali inspiraci na příjemný výlet. Vánoční expozice sice už ve skanzenu skončila, ale na jaře bude velikonoční a je tam nádherně i v létě, kdy jsou všechny záhony před chalupami rozkvetlé.

Mějte se krásně :)

Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky :-) Určitě super výlet ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marcel :) Bylo to rozhodně zajímavé, já nebyla ve skanzenu snad od základní školy :)

      Vymazat
  2. Krásný článek a krásné fotky! Škoda že pro nás je to daleko. Také bych se tam ráda podívala. Snad až bude dcerka větší, aby z toho také něco měla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Sabino :) Určitě to stojí za podívání, třeba budete někdy poblíž na nějaké dovolené, tak juknete. A potom do Poděbrad na kávičku a procházku parkem... to nejlépe o pozdním jaru a v létě, když vše kvete. A pak s malou můžete krmit kačenky u řeky, bývá jich tam hejna :)

      Vymazat
  3. Moc krasne, tak v takovém jsem ještě nebyla.

    OdpovědětVymazat