neděle 24. ledna 2016

Fotočlánek se zimní přírodou

Přeji vám všem krásný nedělní večer.

Minulou neděli, když jsem se vydala s foťáčkem do přírody, tak ještě nebylo po sněhu téměř ani památky nebo jen drobný poprašek. Alespoň tedy u nás v Polabí. Ale i tak jsem si nafotila několik zimních snímečků a ráda bych se s vámi o ně podělila. Mám takové místo, kousek za naší vesnicí, kam moc ráda vyrážím s foťákem v každém ročním období. 

Pohled na Labe

Tento rybníček vypadá mnohem lépe zamrzlý, je to totiž strašný bahňák :-D






Cestou jsme vidělo stádo srnek i prchajícího zajíce, ale zachytit se mi povedlo jen jednoho pejska :) Sám naštěstí nebyl, měl paničku :)




Kouzlo přírody...






Trošku jsem se rozjela, tak jen doufám, že jsem vás svými fotkami moc nenudila.
Dnes jsme také vyrazili do přírody, abychom zdokumentovali sněhovou nadílku, která bude za chvíli minulostí. Ovšem jsem si doma zapomněla paměťovou kartu do foťáku, to si umíte představit, jak jsem nadávala. Hlavně, že jsem si pečlivě nabila baterky :-D Ale foťák něco pojmul i bez karty a dcera měla mobil, tak nějaké fotečky se podařily. Určitě se s nimi brzy pochlubím.

Mějte se krásně a třeba mi napište do komentářů, jestli vás takovéto fotočlánky baví, jestli je rádi sledujete.

Ahoj Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Krásné fotky máš. A foťák koukám umí pěkně zabrat i detaily, to je super. Kouzla přírody jsou nejkrásnější. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Sabi :) Je tam možnost focení makro, tak někdy se mi povede, někdy hůře... no makro... řekněme opravdu jen nějaký ten detail :) Focení v přírodě mám nejradši :)

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, úplně z nich čiší ten klid a ticho zimní přírody :)

    OdpovědětVymazat