pondělí 1. února 2016

Vyhodnocení soutěže


Všechny vás srdečně zdravím :)

Tak už mám vítěze své soutěže. Vše jsem si pěkně vepsala do tabulky, protože i když vás bylo pouze 13, vstupy navíc se mi seznam pěkně prodloužil.


A zodpovědnost jsem svalila na random.org :)


A pod číslem 37 se skrývá Sabina Huřťáková. Sabino, moc blahopřeji a hned ti jdu poslat email :)

Všem ostatním moc děkuji za účast a určitě ještě nějakou další soutěž v budoucnu uspořádám.

Mějte se krásně, i když dnes téměř celý den prší. Chystám další článek o omalovánkách a fotočlánek opět z přírody, takže se brzy přihlásím :)

Přeji vám všem krásný týden :)

Šárka ♥



3 komentáře:

  1. Konečně jsem se sem v tomhle mém extra natřískaném týdnu dostala. Děkuji moc. Mám obrovskou radost - poprvé v životě jsem něco vyhrála! :) Už se těším na balíček a ještě jednou děkuji Šárce za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat