středa 20. ledna 2016

Roštěná s rýží


Všechny vás srdečně zdravím :)

Dnes jsem zde po dlouhé době s receptem, který ovšem pro vás bude notoricky známý. Strašně dlouho jsem měla chuť na roštěnou :) Hovězí maso moc neděláme, dcera ho nemusí, ale v neděli jsem se na roštěnky konečně vrhla. A to bylo pošušňáníčko :)

Co jsem potřebovala:
maso hovězí zadní
sůl
pepř
plnotučná hořčice
hladká mouka
cibule
hovězí bujón v kostce

Hovězí maso jsem nakrájela na plátky, nařízla a naklepala. Poté osolila, opepřila a obalila v hladké mouce. Na pánvi jsem rozehřála olej a roštěnky zprudka opekla. Ve výpeku jsem nechala zesklovatět cibulku, i s masem přendala do kastrolu, přidala lžíci plnotučné hořčice, podlila vodou a dusila. Během dušení jsem přidala kostku bujónu. Jelikož jsem nedělala v papiňáku, dusila jsem maso téměř dvě hodiny, ale bylo úžasně měkké :) Omáčku jsem nemusela ani zahušťovat. Podávala jsem s rýží, můžete také s houskovým knedlíkem.


Přeji vám všem krásný den s úsměvem na rtech :)

Šárka ♥



2 komentáře:

  1. Jéééééé, málem jsem si poslintala klávesnici! Já mám tohle jídlo moc ráda, ale naše děti nesnáší jakékoli omáčky s rýží. Budu rebel a uvařím si extra něco pro sebe! :-)
    Díky za inspiraci, Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, buď rebel :) Někdy se to musí. My naštěstí rýži a omáčky můžeme všichni, jen dcera si vybírá v mase, nejradši by jen kuřecí :)

      Vymazat