neděle 17. ledna 2016

SOUTĚŽ


Všechny vás srdečně zdravím :)

Dnes vám přináším slibovanou soutěž. Úplně první soutěž na mém blogu a určitě ne poslední. Ale to bude záležet i tak trochu na vás :)


A co můžete vyhrát?


sprchový gel Dermacol Aroma rituál
krém na ruce Balea
koupelová sůl Balea Luxury
tělové máslo Alverde
vonné vosky s vůní levandule
tester krémů Mixa a Růžové kosmetiky
dva notýsky, které se hodí vždy :)

a protože jsem knihomol...
tričko nakladatelství Grada - edice Cosmopolis
dvě záložky

Pravidla soutěže:
- doručovací adresa na území ČR
- výherce bude mít 48 hodin, aby mi odpověděl na email o výhře, pokud neodpoví, vylosuji nového výherce.
- výherce vylosuje random.org
- soutěž trvá 17.1. - 31.1. 2016... výherce bude vylosován 1. 2. 2016

Podmínky soutěže:

Do komentářů mi napište:

1. Jak nejraději trávíte svůj volný den?
2. Jakou maličkost, ze které jste ale měli velkou radost, jste si pořídili nebo dostali v poslední době?
3. Pod jakým jménem sledujete můj blog jako pravidelný čtenář - není podmínkou, ale získáte vstup navíc
4. Pod jakým jménem sledujete můj blog na FB - není podmínkou, ale získáte vstup navíc
5. Vaše jméno/přezdívka
6. Emailový kontakt

Moc se těším na vaše odpovědi a přeji všem hodně štěstí :)

Mějte se krásně a hezký zbytek víkendu. Já se chystám na procházku a provětrat foťáček, takže se brzy můžete těšit na fotočlánek ze zimní přírody :)

Ahoj Šárka ♥



13 komentářů:

  1. 1. Čtením, psaním článků nebo jdu ven a fotografuji :)
    2. Kamínek pro štěstí k maturitě :)
    3. Týna Friová
    4. Týna Fričová
    5. Týna Fričová
    6. kikifri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Jelikož i když mám čas, tak nerada vyspávám (sem divná, ano) tak brouzdám na netu kde hledám inspiraci na všechno možné, válím se, čtu si, chatuju s lidmi a nebo ho trávím s přítelem i u PC her, dokážu všechny tyhle věci dělat v jeden den a průběžně :D A taky ráda vařím něco "netradičního" prostě něco, co jsme ještě nebo už dlouho neměli :)
    2. Mám dvě - stříbrný řetízek s ježečkem od kamarádky Dede (www.jezkovy-voci.com) a stříbrný přívěšek maličké kočičky od kamarádky Zuzky - oba už se mi houpou společně na krku a je to hrozně miloučký :)
    3. Martina Krausová
    4. Martina Krausová
    5. Mau, Marťa ale častěji slyším "ty si dement" :D
    6. Krausovam@centrum.cz

    můj blog, kdyby jsi chtěla navštívit: www.thatreaderscorner.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. V prvé řadě dlouho spím :D ráda se flákám, jsem na počítači, koukám na filmy, poslouchám hudbu, čtu si, příležitostně píšu povídky a tak :)
    2. Omalovánky
    3. Camellia
    4. -
    5. Camellia
    6. jasmin.a(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. 1) Miluji knihy, takže hodně času trávím s knihou v ruce. Nově jsem si zamilovala omalovánky pro dospělé :-D No a nejvíce času samozřejmě s mýma dětičkama ty jsou prostě top :-)
    2) Velikou radost jsem měla když jsem dostala dvoje nové omalovánky :-D
    3) Marcela Kubíková
    4) Marcela Kubíková
    5) Marselle
    6) mm.kubikova@seznam.cz

    Děkuji za krásnou soutěž :-) Přeji všem hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. 1. Focením, kreslením, prací ve photoshopu.. Prostě cokoliv kreativního a uměleckého :)
    2. Naušnice s křídly.. Chtěla jsem je strašně dlouho a máma mě překvapila -našla jedny a koupila mi je na Vánoce
    3. + 4. + 5. Alice Kopecká
    6. kopecka.alca@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Nejraději trávím čas s mým milým. Je mi vzácná každá společná chvilka. Trvalo skoro 50 let, než nás osud svedl dohromady a člověk neví, kolik společného času nám bude ještě dopřáno.

    2.Plechový domeček (na svíčku) od nejmladší dcery. Je vidět, že přemýšlela, čím mi udělá radost a tím mi taky rozšířila mou domečkovou sbírku.

    3.+ 4.+ 5. Marcela Mrázková

    6. incomplette@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Šárko,
    1. Otázka za sto bodů, čtením... :-). A ještě nejlépe čtením ve vaně :-)
    2. Přemýšlím, přemýšlím a už to mám. Jsou to moje teploučké bačkůrky, které jsem si koupila na Vánoce...samozřejmě s vánočním motivem :-)
    3. Michaela Rubášová (Knižní deníček)
    4. Michaela Rubášová + Knižní deníček
    5. Michaela Rubášová (Tyrová)
    6. michaela.tyrova@seznam.cz

    díky za soutěž

    OdpovědětVymazat
  8. Nejraději pod dekou s knihou a kafem a kdyby byla čokoláda po ruce, je to úplně dokonalé.
    Poslední co jsem si koupila jen tak pro radost byl lak na nehty. Je hodně výrazný, moc ho nosit asi nebudu, ale měla jsem z něj velkou radost. Na ples je dokonalý.
    Slavka Čubanová
    Slavka Knihomolka
    knihomolka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. 1. Jelikož jsem poslední dobou pořád unavená z povinností, aktuálně je pro mě nejlépe strávený den odpočinkem. Dobrá snídaně, dobrý oběd, knížka a večer teplá voňavá vana. Jéé to bych chtěla... :D
    2. Maličkost... ani nevím. Malou věcí, kterou jsem si nedávno pořídila, je náramek pandora. Ale podle ceny to zrovna maličkost není. :D Nic jiného jsem za poslední dobu nekupovala. :)
    3. Nefunguje mi to sledování, takže bohužel nesleduji. Místo toho sleduji alespoň na Google+ jako Hana Bednářová
    4. Trudi Bednářová
    5. Honey
    6. hanka.bednar@gmail.com

    A musím poznamenat mimo téma... jste strašně krásná. :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šárko :) ♥

    Jelikož jsem knihomol, tak svůj den nejraději trávím s knihou, hrou na klávesy nebo blogováním. Hlavně ty dvě první jsou velmi příjemné činnosti, které si budu dopřávat celý víkend, protože si musím pořádně odpočinout od všech testů a brzkého vstávání. Největší radost mi udělal psací stroj, který jsem dostala pod stromeček. Sleduji tě jako Ideal Alien a na facebooku mě najdeš jako Michaelu Vrbkovou. Hodně štěstí do budoucna!

    Ideal Alien
    michaela.likes@email.cz
    http://my-ideallife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Čtu a čtu a píši blog :-)
    2. Sadu malinkých, kabelkových, krémů na ruce od Oriflame. Jsou krásné a voňavé.
    3. Sleduji tě na tvém druhém, knižním, blogu jako Michaela Barthová, ale to asi neplatí :-)
    4. FB: Siraelxy blogspot
    5. Michaela Barthová
    6. Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. 1)Pro mě teď pojem "volný den" neexistuje, ale když se chvíli čtu, ráda čtu, píšu, fotím a v poslední době také vybarvuji omalovánky pro dospělé. :)
    2)Nevím, zda se to dá považovat za "maličkost", ale dostala jsem od manžela omalovánky Hra o trůny a ty mi udělaly opravdu velikou radost.
    3)Sabina Huřťáková
    4)Sabina Huřťáková Hašková
    5)Henriette
    6)hentiette.anna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Šárko, děkujeme za hezkou soutěž :)

    1. Nejraději trávím volný čas čtením, procházkou se psem a při té příležitosti i focením knížek venku atd.

    2. Naposledy mi udělal velkou radost recenzní výtisk, který přišel ještě s jednou knihou - opožděný vánoční dárek. Nečekala jsem to.

    3. Lucie Hlůšková

    4. 5 minut s knihou (Lucie Hluskova)

    5. Lucie Hlůšková/"5 minut" s knihou

    6. Lucie.Hluskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat