sobota 16. ledna 2016

Drobné nákupy pro potěchu duše

Zdravím vás všechny o víkendu :)

Tak jak jste strávili zasněženou sobotu? Doma u čajíčku a třeba oblíbeného seriálu nebo někde v přírodě, na lyžích, na procházce? Pomalu se stmívá, koukám, že nám za okny začaly opět poletovat vločky. Mám ráda sníh, když pěkně umrzne, ale jak se promění v břečku, tak to už ne :)

Dnes tady mám pro vás pár fotek drobností, které jsem si koupila jen tak pro radost. No... některé jsem opravdu potřebovala :)


Talíře a hrníčky jsem si opět vybrala v Bille za nasbírané bodíky. Talíře se mi moc líbí, jsou veliké a nám se poslední dobou mělké talíře někam vypařují. Taky se vám to stává? Nikdo nic nerozbije, ale nádobí mizí :) Takže jsem za tyto byla moc ráda.


Set se svíčkami jsem si koupila v Nanu Nana. Zpočátku jsem si myslela, že je v balení pouze ten dekorativní tácek, po kterém jsem prahla. Nakonec jsem zjistila, že je i se svíčkami, ale ty stejně používat nebudu, mám ráda klasické, mihotající plamínek.



Čajítko jsem opravdu potřebovala, protože původní, které jsem měla, už dosloužilo. Tak jsem si vybrala toto pěkňoučké ve tvaru jahůdky.



V Nanu Nana jsem si ještě koupila vonný olejíček do aroma lampy. A v Tesku jsem neodolala vonnému difuzéru s vůní levandule. Zatím jsem ho nezkoušela, protože jsem teď pálila vosky a různé vonné svíčky. Ale už se těším, až ho otevřu, protože levanduli zbožňuji.


Balzámy na vlasy kupuji neustále, protože u nás mizí rychlostí blesku. Včera jsem tedy v DM drogerii koupila tento od Baley. Je pro jemné a oslabené vlasy.


Do Kiku moc nechodím, ale včera jsem tam zamířila cíleně a sice pro tyto malé notýsky. Jsou v balení po třech za 25Kč. A jelikož nám doma dopsaly snad všechny propisky, popřípadě se vypařily, koupila jsem za 25Kč ještě tuto sadu úplně obyčejných propisovaček. Jinak tam měli docela dost pěkných dekorativních věciček, ale odolala jsem :) Prozatím :)



Pro dnešek je to tedy ode mě vše. Užijte si víkend, projděte se přírodou a pak se budete s chutí vracet do vyhřátého bytečku na šálek horkého čaje a nebo třeba na svařáček.

Mějte se krásně a nezapomeňte, že se blíží soutěž :)

Šárka ♥


14 komentářů:

  1. Zošitky vyzerajú vážne super! Skvelé veci si si kúpila :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ty deníčky jsou hezké. To jsi mě teď nalákala do Kiku a to čajítko je moc pěkné.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se taky nechala na deníčky zlákat, jsou malinké, ale pěkné :)

      Vymazat
  3. Já si moc ráda dělám radost sama, obzvlášť když jsem třeba z práce naštvaná, nebo unavená a chci si to nějak zpříjemnit, a stačí mi k tomu koupit si oblíbený jogurt, přívěšek na klíče, nový lak na nehty, fakt drobnosti :)

    jsem papírenský úchyl, a tyhle bločky jsou naaaprostooo uužasnééé, takže si do Kiku pro ně hned pofrčím jak budu mít cestu kolem! :)

    Krásný blog :)
    Amaya Usagi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář :) Samozřejmě že dokáží potěšit maličkosti, člověk nemusí utratit kupu peněz, aby si udělal radost :)

      Vymazat
  4. Krásné věci jsi nakoupila :-) A nikdo neuvěří kolik srandy se dá zažít při nákupu čajového sítka :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď Marcel, teď jsi mě úplně rozesmála... jahodu nebo citron, kov nebo silikon :-D

      Vymazat
  5. Super věci jsi vybrala. Ty "svíčky" se mi teda líbí a sešitky jsou taky skvělé! :)
    Simma Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ony ty svíčky, když bude šero nebo úplně tma nebudou vypadat špatně, to je fakt. Ale přece jen mám radši plamínky :)

      Vymazat
  6. Hezké drobnosti. Taky občas musí udělat nákup pro radost. Sešitky se mi líbí, budu si pro ně muset taky zajít.

    OdpovědětVymazat
  7. Jooooo, tak tohle mi taky jde, dělat si radost a tvoje radůstky jsou kouzelné.
    Hezký den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji :) Teď jsem se u tebe na blogu kochala balíčkem z Belly, nádhera :)

      Vymazat