úterý 23. února 2016

Fotočlánek - Oblíbené tulipány


Všem přeji krásný, úterní večer :)

Také u vás bylo takové uplakané počasí jako u nás? Včera nádherné jaro a dnes tedy by ani psa nevyhnal :) Tak jsem se rozhodla zpříjemnit Vám večer několika barevnými obrázky...

Tulipány mám moc ráda, je mi jedno, jakou mají barvu, miluji všechny. Letos jsem se k nim ještě nějak nedostala, protože jsem si také po vánocích rozbila svou oblíbenou vázu, která na ně byla jako dělaná. Takže jsem si na dnešní focení půjčila tulipánky od dcery, která je od nás dostala o víkendu k narozeninám. Jen mě mrzí, že mě nenapadlo je fotit hned, dnes už přece jen ty zelené lístky byly trošku povadlejší.





Kdyby vás náhodou zajímala kniha, ze které vidíte část textu, tak můžete mrknout na můj druhý blog na nejnovější příspěvek. Je tam nový knižní tip.

Každopádně se tento týden chystám vyrazit trošku po nákupech a cíleně půjdu i po nové váze. No a rovnou si asi nejspíš přivezu i kytičky.

Mějte se moc krásně a příjemný večer všem :)

Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Tulipány miluji ve všech barvičkách :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tulipány jsou moje oblíbené :) Dodatečně všechno nejlepší Natálce

    OdpovědětVymazat
  3. Mám moc ráda tulipánky. O víkendu jsem také dostala - bílofialové, ale nenapadlo mě je vyfotit... Nějak v poslední době nic nestíhám... Ale hlavně že si najdu čas alespoň na čtení. :) Mimochodem, fotky máš nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji :) Já na focení taky nějak nemám čas a štve mě to, budu si muset líp zorganizovat čas a netrčet u počítače. U tebe je to pochopitelné, máš Nelinku, tak s ní trávíš nejvíc času. Ale já bych s tím měla něco udělat :)

      Vymazat
  4. Krásné fotky! Tulipány mám také moc ráda a občas si je kupuji, aby mi zlepšily náladu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Anette :) Taky mi je hned líp, když se podívám na stůl a je tam rozkvetlá váza :)

      Vymazat