neděle 28. února 2016

Postcrossing #4 a moje první objednávka pohledů


Všechny vás srdečně zdravím :)

Máme za sebou studený víkend, jak jste si ho užili? Já se přiznám, že jsem tentokrát ani nevytáhla paty kromě nutného nákupu.
Dnes tady pro vás mám fotografie pohledů, které jsem si objednala na Pohlednictví.cz a v pátek mi dorazily. Z objednávky jsem byla nadšená a je mi jasné, že nebyla poslední. Určitě si zase další pohledy objednám.


Zásilka přišla v nazdobené bublinkové obálce...


Uvnitř byl i dáreček... dva velikonoční pohledy, obrázek a lízátko spolu se vzkazem.



Pohledy byly zabaleny do fólie.


A tady už jsou v plné kráse :)


Pohledy se samolepkami se mi moc líbí.


Zvířátka jsou také úžasná, je mi jasné, že některé pohledy si zabavím pro sebe a budu je objednávat znovu... sovičky jsou totiž úplně boží :)



Dětské jsou také nádherné...


Takový mišmaš... ale krásný :)




A top nakonec... Alfons Mucha... na fotce bohužel nevyniknou zlaté lístečky, ale ve skutečnosti je pohled opravdu překrásný.


Ještě teď se tetelím blahem, protože je to opravdu nádhera. Už se těším, až si vylosuji adresy a pohledy poputují do dalekých krajů.

A nakonec tady mám ještě pohled, který jsem já minulý týden dostala od Yasmine z Německa.


Takže pokud vás Postcrossing také zajímá a váhali jste, zda objednat třeba právě na Pohlednictví.cz, neváhejte, můžu jen doporučit :)

Mějte se krásně, všem přeji úspěšný, nadcházející týden.

Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Krásné pohledy :-) Také jsem objednávala a velká spokojenost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerajú krásne či už tie so zvieratkami alebo tá kreslená sovička, tá sa mi naozaj zapáčila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kreslená sovička se mi taky moc líbí, asi si pak objednám ještě jednu pro sebe :)

      Vymazat
  3. Moc hezké pohledy, hlavně ten Mucha! Já jsem se jednu dobu Postcrossingu také účastnila, ale zase tolik mě to nechytlo. Zjistila jsem, že jsem spíš do penpalingu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mucha je úžasný, rozhodně si koupím další a i pro sebe :) Penpaling neznám, to vidím poprvé. Kouknu na Google :)

      Vymazat
  4. peknej balicek, taky tam objednavam, je toho vzdy desna kupa, nemuzu si vybrat, tak beru vsechno :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No původně byla objednávka jednou taková, ale stejně zase objednám :) Nabídka je opravdu bohatá a copak se dá vybrat a nevzít vše? :D

      Vymazat