neděle 14. února 2016

Postcrossing #3

Přeji všem krásnou neděli :)

V tomto týdnu jsem se dočkala dalšího, v pořadí třetího pohledu v rámci Postcrossingu :) Poslal mi ho osmadvacetiletý Alex ze Švýcarska z Curychu. Tak jsem měla velkou radost. Poslala jsem také já dva pohledy, tentokrát do Ruska a Německa a oba už adresátům došly, takže to mě taky potěšilo. Objevila jsem krásný internetový obchod Pohlednictví.cz, takže bych si tam určitě chtěla vybrat nějaké pohledy, samolepky na ozdobení a podobně. Musím to pořádně prostudovat, je tam toho spoustu :)





Tak to je můj krátký nedělní příspěvek, venku se malinko dere sluníčko, užijte si tedy krásný zbytek víkendu :)

Ahoj Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Krásný pohled, já mám taky moc ráda, každou pohlednici co mi příjde.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem vždy nadšená. Člověk to nečeká, tak je to moc milé překvápko :)

      Vymazat