pátek 5. února 2016

Omalovánky - svět fantazie


Přeji všem krásný páteční den :) 
Pracovní týden je u konce a máme před sebou víkend. Plánujete výlet do přírody? Nebo třeba zasednout k pastelkám a omalovánkám?

Dnes jsem zde po delší době s příspěvkem. Je to ostuda, ale nějak poslední dobou nestíhám. Omalovánky mě samozřejmě stále drží a zásobička se pěkně rozrůstá. Samozřejmě i hotové obrázky přibývají :)

Takže takhle vypadá momentálně moje sbírka omalovánek. Oproti ostatním omalovánkářům, které vídám na skupinkách, jsem v množství ještě břídil, ale i tak si říkám, že už jsem se pěkně rozrostla a nevím, kdy to vše vymaluji. A stejně mám minimálně ještě zálusk na Ztracený oceán a Proměny zvířat :)


Také pastelky, fixy a gelovky přibývají :) Začala jsem si kupovat Polycolorky po kusech na zkoušku a momentálně jsem s nimi asi nejvíc spokojená. Krásně se mi s nimi míchají barvy a stínuje.


Gelovky, neonky od Koh-i-nooru a gumu v tužce jsem si koupila teď v poslední době. Z gelovek ani z neonek nejsem tedy nijak zvlášť nadšená. Gelovky mi přijdou moc mokré, neonky jsou dost tvrdé a tak nějak mi přijde, že pokryjí nesouměrně vymalovanou plochu. No uvidím, až potom nafotím hotový obrázek, jak to bude vypadat. Guma v tužce je naopak skvělá věc. Snažím se spíš vůbec negumovat, ale stejně se tomu někdy nevyhnu a tato tužka je opravdu výborná.


Dvojici omalovánek - časopisů jsem si koupila na internetu v akci 1+1 zdarma. A Čarovnému lesu jsem nemohla odolat u Dobrovského.

Troje malé omalovánky jsem dostala k recenzi od nakladatelství Grada. Mají super rozměr, pokud máte chuť na menší obrázek. A obrázky jsou krásné, níže přikládám ukázku. Pokud byste chtěli vědět víc, zde je odkaz na recenzi na mém knižním blogu.

A konečně jsme se dostali k vybarveným obrázkům.

Tento obrázek jsem po dlouhé době malovala Mapedkami, jen ty větší plochy v pozadí jsou Progressami. A opravdu už mi ty tvrdé Mapedky nevyhovují.


Jedna lednová mandala :)


Z ART edice Tajné zahrady


Tyto dva obrázky jsou z Velké knihy omalovánek.



První obrázek z Čarovného lesa...


A poslední obrázky jsou z již zmíněných malých omalovánek...

Ptačí svět


Tropický ráj


Pod hladinou moře


Několik obrázků mám doma ještě rozkreslených. Také to tak někdy máte? Nevíte, který byste vymalovávali dřív a nebo zrovna na ten rozdělaný druhý den nemáte náladu a začnete další?

Máte své oblíbené omalovánky? Napište mi do komentářů jakékoliv vaše postřehy a názory :) Budu se moc těšit.

Mějte se krásně a užijte si víkend :)

Ahoj Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Jůů, to je krása :) Já musím říci, že žádné tyto omalovánky ještě nevlastním, ale hlídám děti a ty je mají, tak si je vždy spolu vybarvujeme a to mě baví, doma na to čas nemám, tak si to aspoň užívám s dětmi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná sbírka :-D no mám to podobné :-D
    Krásné obrázky. Přeji ještě velkou spoustu dalších :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, to je nádherná zbierka! Ja mám iba jedny omalovánky, veľmi ma to však chytilo a tak predpokladám, že onedlho pribudnú aj ku mne nové výtlačky :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já myslím, že určitě přibudou další :) Prostě člověk zjistí, že jedny nestačí, potom ani dvoje, troje atd. To samé s pastelkami :)

      Vymazat
  4. Moc krásná sbírka! Já mám zatím jen 101 mandal pro krásný den a Hru o trůny, ale stač to. Není tolik čas na vybarvování a akorát by mě to stresovalo, že se to tu válí. :D Jinak Velkou knihu vymalovánek jsem se nakonec rozhodla schovat pro naší babi, tak jsem zvědavá, jak jí to chytne. :)

    OdpovědětVymazat