pondělí 21. března 2016

Doplnění pastelkového arzenálu


Všechny vás srdečně zdravím :)

V jednom z minulých příspěvků jsem psala, že potřebuji dokoupit nějaké pastelky od Koh-i-nooru, dokud mají eshopy staré zásoby, protože potom už bude cena vyšší. Začátkem března jsem tedy udělala krásnou objednávku na eshopu papírnictví Pavlík.

Kromě pastelek jsem ještě přidala plastickou gumu a jedny omalovánky, které na mě náhodně na stránkách vykoukly.


Z pastelek jsem měla už dlouho dopředu vybrané sady Polycolor Krajina a Portrét. K nim jsem si ještě dokoupila pěknou hromádku kusovek, protože jsem chtěla mít opravdu všechny odstíny, které byly sehnatelné. A například různé odstíny zelené, hnědé a žluté u mě mizí závratnou rychlostí, takže jsem si některé objednala rovnou po dvou kusech. Jen mě mrzí, že jsem si neobjednala nějaké pořádné ořezávátko, nějak se mi teď poslední dny pastelky lámou, což mě dost štve. Mám tři ořezávátka, z toho dvě v podstatě nové a žádná sláva. Mám však tip na toto od Faber Castel, prý je skvělé, jen je tedy dražší, ale asi už opravdu zainvestuji a vyzkouším, než ničit pastelky a vztekat se.




Z omalovánky nakonec nejsem až tak nadšená. Některé obrázky jsou moc pěkné, jiné mě vůbec neoslovily, no nevadí, určitě na ně také dojde :)


Třeba tyto větší obrázky se mi moc líbí, sovička je nádherná...




Ale tyto s ptáčky, kde nahoře mají useknutá těla, ani to domácí zvířectvo mě tedy opravdu neoslovily.



A na ukázku několik mých nových výtvorů. Od nakladatelství Grada jsem dostala k recenzi omalovánky Zvěřinec a ty jsou opravdu úžasné. Pro zajímavost máte recenzi zde.
Při vybarvování jsem byla opravdu moc ráda, že mám nově hodně odstínů šedé, hnědé a žluté, protože se výborně hodily. Ve skutečnosti jsou obrázky ještě barevně sytější.





A co vy, milovníci pastelek? Objevili jste nějaké nové druhy pastelek, ze kterých jste nadšení nebo nějaké úžasné omalovánky? Neváhejte a napište mi do komentářů. Ze všech vašich dojmů, názorů a postřehů mám vždy velkou radost, ráda si je všechny čtu.

Mějte se moc krásně :)

Zdraví Šárka ♥



12 komentářů:

  1. Také jsem doplnila.... na chvíli :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na chvilku, viď Marcel, pak začneme zase šmejdit, jaké nové by se nám hodily :D

      Vymazat
  2. Milujem omaľovánky♥ Keďže neviem moc kresliť, aspoň si vyfarbujem a je to dosť relax☺
    Pastelky sú krásne, milujem ich vôňu :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bibiáno, taky neumím kreslit, proto jsem ráda, že se objevily omalovánky. A je to pravda, pastelky krásně voní :)

      Vymazat
  3. Wow, tak ty omalovánky jsou nádherné. Škoda, ti papoušci je podle mě asi chyba tisku. Líbí se mi i tvé pastelky, tolik odstínů, paráda. Vybarvování se ti moc povedlo. Taky ráda vybarvuji, mám doma jen jedny omalovánky s názvem Tajomná záhrada atramentová cesta za pokladom.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) No nevím, proč je ten obrázek takový, on není jediný v té knížce. Omalovánky Johanny Basford mám také moc ráda :)

      Vymazat
  4. ja omalovanky malujem takými špecialnymi perami tenkymi, farbičky sa mi na tom az tak moc nepáčia viacej vyniknu tie :D ale musím uznať že tieto budu asi kvalitnejšie farbičky ako mam ja :D

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s těmi Polycolorkami maximálně spokojená. Finančně jsou ještě pro mě dostupné a maluje se mi s nimi opravdu skvěle.

      Vymazat
  5. Ty papoušci teda nic moc.. Ale třeba ten medvěd je úžasný! A pastelky vypadají krásně! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvěřinec je opravdu úžasná omalovánka. Ti papoušci v té druhé stojí fakt za houby :( Myslím, že je ani malovat nebudu.

      Vymazat
  6. Ten vybarvený lev je nádherný. Toho bych klidně i zarámovala.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat