pondělí 28. března 2016

Svátky jara ve znamení prvosenek...


Přeji vám všem krásné, pondělní, velikonoční odpoledne :)

Jak si užíváte svátky jara? U nás doma letos velikonoce tak nějak nenápadně prolétly kolem. Od pátku jsme byli na wellness pobytu na Moravě, takže jsem oželela i výzdobu, jediné, co nám doma letos svátky jara připomínalo, jsou dva petrklíče.

Ovšem v pátek jsme se byli podívat na zámku Buchlovice a tam jsme si výzdobu užili a také jsme navštívili výstavu tulipánů. Pár foteček vám ukážu v dalších příspěvcích.

Tak alespoň několik květinkových foteček pro radost a veselou mysl :)

Hnízdečko s kuřátkem jsem si vyfotila v pavilonu pramene Vincentky v Luhačovicích, kde jsme se včera byli podívat.




Kohoutek je také lázeňský obyvatel :)


Užijte si krásný zbytek svátečního dne v pohodě, klidu a v dobré náladě :)

Zdraví Šárka ♥



6 komentářů:

  1. Fotky jsou moc krásné, já mám jaro úplně nejradši, až na pyly, na které jsem alergická.
    S láskou Rose :* - Můj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Rose :) To je mrzuté s tou alergií, ale tak snad to zvládáš dobře. Taky jaro miluji, když se příroda probouzí do života :)

      Vymazat
  2. Pekne fotecky, doufam, ze jste si wellness pekne uzili, to bych si take dala libit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Bylo to moc příjemné, vířivka, sauna, ale také výlety, určitě přidám pár foteček v dalších příspěvcích pro inspiraci, kam třeba vyrazit :)

      Vymazat