sobota 5. března 2016

Jaro se klube...


Přeji vám všem krásnou sobotu :)

U nás se pomalu začíná klubat sluníčko, tak snad se mu to povede a přepere mraky, které mu brání se pořádně projevit. 
Včera tedy bylo nádherně :) Zkoumala jsem na zahrádce, která je ještě plná popadaného suchého listí a drobných větviček, jestli už se nám trošku klube jaro. A první záblesky jsem objevila, ovšem mám podezření, že spoustu cibulek asi padlo za oběť myškám a jiným hlodavcům. Uvidím, co postupně mi vykvete, ale obávám se, soudě už podle loňského roku, že mnoho toho nebude.

Tak alespoň něco malinko pro potěchu oka, i když fotečky tentokrát nejsou právě výstavní, na předzahrádce se mi v tomto období nedaří vystihnout dobré světlo ani když svítí slunce. Ale snad i tak vás trošku potěší.




Pomalu se klube i růžová primulka :)


A tady nás čeká překvapení, jakou barvičku bude hyacint vlastně mít. Vysázela jsem jich několik, tak uvidíme :)


Také milujete jarní kytičky? Já moc :) Krokusy, hyacinty, modřence, bledule, sněženky, narcisky, tulipány, čemeřice... to vše jsem si kdysi do zahrádky vysázela. Snad mě ještě nějaké další postupně překvapí a pohladí po duši, která to po zimě potřebuje jako sůl.

Přeji vám krásný víkend, ať už ho strávíte doma a nebo třeba někde na výletě, v kině, na výstavě... nebo jen v kavárně u šálku kvalitní kávy :)

... a nakonec jeden malý odkaz zimy... a teď už se jen budeme těšit na to krásné, barevné, kouzelné jaro :)


Mějte se nádherně,

zdraví Šárka ♥



2 komentáře:

  1. Také jsem včera fotila kytičky které už vykoukly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším na fotečky. Jarní kytičky jsou opravdu balzámem na na naše duše :)

      Vymazat