čtvrtek 10. března 2016

Jarní Velká kniha omalovánek


Všechny vás srdečně zdravím :)

Dnes mám pro vás jen takový malý inspirativní článeček o novém výtisku Velké knihy vymalovánek. Věřím, že spoustu vás, které (kteří) kreslíte, o ní už určitě víte. 
Mně přišla dnes ze Slevomatu, kde jsem si ji objednala za krásných 59Kč včetně pošty. Akce stále probíhá, kdo byste chtěl využít, mrkněte na odkaz


Samozřejmě za tuto cenu... ani klasickou v trafice 99Kč nemůžeme čekat zázrak. Papír je slabší a tisk oboustranný. Ale obrázky v omalovánkách jsou krásné, řekla bych, že v této Jarní knize asi nejhezčí ze všech výtisků, které zatím u této edice vyšly. Přikládám pár fotografií na ukázku. V první Velké knize jsem použila i linery a nepropily se, což mě tedy opravdu překvapilo. Jinak já jsem pastelkový typ, takže tohle ani moc neřeším. U levných omalovánek prostě nějaké ty nedostatky očekávám, takže třeba v tomto mě mile překvapily. 




Berte to ode mě jako inspiraci, někdo se třeba rád podívá, někdo třeba i objedná a bude z nich mít radost. Já radost měla, když jsem je dnes objevila ve schránce :) Na odkaze se dá objednat i první Velká kniha vymalovánek, stačí když mrknete, jaké varianty jsou v nabídce. Pochopitelně berte v potaz, že drahým omalovánkám konkurovat kvalitou nemůžou, ale rozhodně nejsou k zahození, naopak. Ne každý chce investovat pár stovek a rád sáhne po levnějších :)






To je ode mne pro vás dnes vše, mějte se krásně a jestli malujete, tak vám přeji, ať se vám podaří krásný obrázek pro potěchu srdíčka :)

Zdraví Šárka ♥


8 komentářů:

  1. To vypadá moc hezky, ať se ti dobře vybarvuje :) včera jsem si i já dokonce zastrouhala pastelky, vytiskla černobílé záložky - omalovánky, a chvíli jsem vybarvovala. Teď ještě čekám na objednávku od Martinus, kde bude i Knižní šifra na vybarvení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tak to je super, Luci, ale pozor, hrozí rychlá závislost na vybarvování :D

      Vymazat
  2. Přeji pěkné vybarvování, obrázky vypadají opravdu dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze, dostala jsem jedny omalovánky k Vánocům a stále to odkládám :D Chci si koupit lepší pastelky ať to k něčemu vypadá :D
    Od všech slyším, že je to velká závislost tak si nedokážu představit, že bych krom knih a přítele se zasekala ještě na omalovánkách :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky mám večer problém a dilema, jestli číst a nebo vybarvovat :) Ale strašně mě to baví :)

      Vymazat
  4. Obrázky vypadají nádherně, taky mám ráda omalovánky. :-)

    OdpovědětVymazat