čtvrtek 3. března 2016

A maluji a miluji a miluji a maluji...


Všechny vás zdravím a vítám u dalšího příspěvku, týkajícího se mého oblíbeného koníčku... omalovánek :)

Samozřejmě přibylo několik dalších hotových výtvorů, i když nemaluji tolik, jak bych chtěla. Seberte mi počítač a já přečtu více knih a vymaluji více obrázků :D :D


No je to tak, ten počítač a internet mi sebere moc času a nejhorší je, že se mi to nevede korigovat. A to momentálně nechodím do práce a stejně nestíhám. Ale myslím, že až práce přijde, budu na sebe přísnější, budu si umět čas zorganizovat a určitě ho neproflákám serfováním po internetu. Teď si člověk pořád říká... vždyť je čas... a potom nestíhá vůbec nic.

Ale zpět k omalovánkám. Samozřejmě mi přibyly nějaké nové, troje jsem totiž dostala od nakladatelství Omega k recenzi. Mohla jsem si vybrat, jaké jsem chtěla, tak to bylo moc fajn.

Tyto tři knihy omalovánek tedy u mě zakotvily...


Pokud byste se chtěli podívat i na moje recenze, můžete na knižním blogu v sekci recenzí... odkaz je zde.

A tady už jsou vymalované obrázky. Všechny mě moc bavily, ale úplně nejvíc asi květinové srdce a krajinka. Z té jsem měla docela strach, ale nakonec se malovala tak skvěle a byla za chvíli hotová.

Tyto tři obrázky jsou z Uklidňujících omalovánek. Je to moc pěkná knížka, každý milovník pastelek si v ní najde své.




Další obrázky jsou ze Zápisníku - Omalovánek pro pečlivé. Je to super kapesní vydání :)





A z Kouzelných zahrad...

Tento obrázek jsem si rozmalovala, moc se mi začátek líbí, ale potom jsem nevěděla, jak dál, abych si ho nepokazila, tak je zatím rozpracovaný :)




Tady jsem poprvé zkusila i gelovky, zatím mě práce s nimi moc neláká... taky jsem je zkusila jen na puntíkách :D


V únoru jsem byla v Kolíně, jela jsem navštívit manžela do nemocnice, a cestou jsem se stavila v papírnictví Wiki, protože jsem věděla, že by tam mohli mít kusovky pastelek Lyra Groove Slim. Měli, ale než jsme se k nim s paní prodavačkou dopracovaly, to byl docela horor. Zjevně paní ani nevěděla, co na prodejně má. Vybrala jsem si tedy těchto sedm odstínů, moc jich tam neměli, asi dvanáct, ale mám i takové tušení, že více odstínů se snad ani na kusy neprodává. Z pastelek jsem nadšená, odstíny jsou syté a tuha má takovou zvláštní konzistenci... alespoň pro mě, nevím, jak bych to popsala... jako by mastnější, ale mastné samozřejmě nejsou, zkrátka krásně kloužou po papíře a rovnoměrně, sytě vykreslují. Takže už jsem objevila sadu 36 kusů a budu objednávat. Už i na těch sedmi kusech vidím, že mají zas jiné odstíny než třeba Polycolor, takže to bude příjemné doplnění mého pastelkového arzenálu. Když mrknete na mandalku na obrázku výše - jediný decentně vymalovaný, ale já prostě tu pestrost miluji, tak ten krásný růžový odstín je právě pastelka Lyra.


A když už jsem zmínila Polycolor, hodně mě šokovalo, jak moc Koh-i-noor od 1. 3. 2016 zdražil, takže jsem rychle objednala kusovky a nějaké sady, dokud ještě měli na e-shopu zásobu a staré ceny. Plánovala jsem si je stejně koupit, takže jsem jenom na to vlítla dříve. Dnes si je jedu vyzvednout a strašně se těším. Potom se vám pochlubím, protože radostí se budu určitě rozplývat, už se vidím :)

Na zkoušku jsem si koupila ještě obyčejné pastelky Kores. Celkem mě zaujaly v Tesku, píší na nich, že je tuha měkká a odstíny intenzivní. No... žádný zázrak, ale stály 75Kč, tuším, prostě do 80Kč, takže jsem ani žádný zázrak nečekala. Připomínají mi trošku Maped pastelky, jen jsou možná neznatelně měkčí. Záleží asi i na odstínech, mám je pár dní a zkusila jsem asi dva, světle zelená se mi nelíbí, zato oranžová je moc pěkná. Tak uvidíme, každopádně je také využiji.


Momentálně mám rozpracovaný tento obrázek z Tajné zahrady.


Tak to je pro dnešek všechno, napište mi, jestli jste se už taky dostali k omalovánkám, jestli vás to baví a nebo na to nemáte nervy, všechny vaše komentáře  a návštěvy mého blogu mě moc těší, to mi věřte.

Mějte se krásně, i když sluníčko právě nesvítí a je takové zakaboněné počasí. Ale toho se dá skvěle využít... a třeba právě malováním :)

Zdraví vás Šárka ♥

... a nakonec ještě jednu veselou sovičku :) 




10 komentářů:

  1. Krásné obrázky :-)
    Jsem ráda, že máme stejné záliby, mám si o všem s kým popovídat, a nepřipadám si jako blázen, když pořád řeším že mám málo pastelek :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcel a máš svatou pravdu :) Teď se tady tetelím objednávkou od Pavlíka :)) No však jsi ji viděla :)

      Vymazat
  2. Už několikrát jsem uvažovala, jestli si je nekoupím. Protože vždycky, když vidím tak nádherné fotky, tak si říkám, že to hned musím mít! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej a nebo stáhni nějaký obrázek z netu, je jich všude plno a uvidíš, jestli tě to chytne :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné omalovánky! Já pořád přemýšlím jestli si mám nebo nemám koupit mudlovské :D
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pokud miluješ Harryho Pottera, pak asi je to správná volba :)

      Vymazat
  4. Zatím jsem se k omalovánkám neodhodlala, ale musím říct, že se na ty vybarvené obrázky dívá moc hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, já se taky vždycky kochám na skupinách, některé obrázky jsou opravdu umělecká díla :) Mám se ještě co učit, ale baví mě to :)

      Vymazat