středa 30. března 2016

Výstava tulipánů na zámku Buchlovice


Všechny vás moc zdravím :)

Dnes bych vás chtěla potěšit článkem s fotografiemi, které jsem pořídila v pátek na výstavě tulipánů na zámku v Buchlovicích. A že bylo na co se dívat. Výstava nebyla přímo v zámku, ale na prohlídce interiérů jsme také byli, na prodloužený víkend prováděli, ale o tom zase v některém z příštích příspěvků.

Tulipány patří mezi moje oblíbené květiny. Nemám žádnou nejblíbenější barvu, všechny mi připadají krásné. Ale byla jsem docela překvapená, jak některé druhy pronikavě voní, to jsem vůbec nevěděla.

Ale pojďme se kochat :)

Zámek Buchlovice





Tyto bílé nádherně, omamně voněly ♥









Některé druhy vypadají opravdu zvláštně :)



Prostě nezralý tulipán :D Ne... byl také moc krásný :)




A poslední skupinku jsou fotky od kamaráda, který také fotil... má mnohem lepší aparátek a fotí mnohem lépe :D


Doufám, že jsem vás množstvím fotek nenudila, ale nedalo se vybrat, kterou z nich nepřidám :) Z výstavy jsem byla opravdu nadšená.

To je pro dnešek všechno, přeji vám krásný večer :)

Zdraví Šárka ♥


22 komentářů:

  1. Tak se mi zdá, že máme nejen stejné zájmy, ale my budeme i sousedky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě nebudeme, my byli v okolí pouze od pátku do neděle... zarelaxovat si a zavýletit. Ale moc se mi tam u vás líbilo. Jinak já jsem z Pardubicka :)

      Vymazat
  2. Jee, ty jsi v Buchlovicích! Jak se ti u nás líbilo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem, krásné fotky :)

      Vymazat
    2. Luci, v Buchlovicích jsem byla v pátek, prohlídka byla krásná, interiéry mě nadchly a výstava... no nádhera :) A celkově se mi u vás na Moravě moc líbilo ♥

      Vymazat
    3. Tak to moc ráda slyším, Šárko ;) sice jsem místní, ale o výstavě tulipánů jsem se dozvěděla až od tebe :D škoda, ale aspoň jsem se mohla pokochat prostřednictvím tvých fotek :)

      Vymazat
    4. Lucko, to tak bývá, já většinou o akcích v nejbližším okolí taky nemám zdání :D

      Vymazat
  3. Krásné fotky a krásné tulipánky. Musel to být nádherný pohled.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, byla to krása a ještě víc se teď v klidu kochám fotkama, protože při focení je to takové hektické, takže si to vychutnávám ještě jednou a v klidu :)

      Vymazat
  4. Krasne...a krasne fotky. Tvoje se mi libi vic nez kamaradovo.;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Sabi :) Ony ty jeho jen možná tak nevyniknou v té koláži.

      Vymazat
  5. Šárko, to je nádhera. Upřímně ti závidím tu podívanou. Není krásnější květina než tulipán. Miluju je.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, bylo to opravdu krásné. Navíc i interiéry zámku byly vyzdobeny tulipány. Jsem ráda, že jsme byli právě v okolí a mohla jsem se tam podívat :)

      Vymazat
  6. Woow, no tak toto je úplná krása. Tulipány sú pre mňa najkrajšie kvietky a ten zámok vyzerá tiež nádherne. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám moc ráda, všechny barvy i tvary. jsou opravdu krásné :)

      Vymazat
  7. Šárko, to je nadhera:-) krasne fotky, krasne tulipany a ten zamek je moc pekny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji :) Ze zámku mám více fotek, i z interiéru, jen nějak nemám čas sesmolit příspěvek, ale bude brzy. Bylo tam opravdu krásně a zámek je nádherný :)

      Vymazat
  8. Ooooooo, tulipány.....moje láska! Díky za pokochání, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, taky je miluji :) A děkuji, že jsi se u mě pokochala :)

      Vymazat
  9. krásne su tie tulipaniky :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat