neděle 10. dubna 2016

Lákačka na výstavu motýlů a procházku jarní botanickou zahradou v Praze


Přeji všem krásnou neděli :)

Dnes mám pro vás tip na moc pěkný výlet do Prahy. V botanické zahradě v Troji ve skleníku Fata Morgana se opět koná výstava motýlů pod názvem Lehkost motýlích křídel. Výstava probíhá 5. 4. - 8. 5. 2016. Já jsem se tam byla podívat v loňském roce a byla to nádhera. Mám pro vás pár snímečků a určitě doporučuji výstavu navštívit.
Na své si přijdou také milovníci orchidejí. A určitě si potom nenechte ujít prohlídku celé botanické zahrady. Nepřeberné odrůdy cibulovin - tulipány, narcisky, hyacinty a další jarní květiny, keře, překrásné magnólie rozhodně stojí za podívání a pokochání.

Ale teď zpět k motýlům...



Jeden krasavec se na mě dokonce uvelebil :)





A jak už jsem zmínila, i milovníci orchidejí si přijdou na své :)



I další květena je ve skleníku k vidění...


A ještě malá procházka mezi tulipány, narciskami...








Jaro je prostě kouzelné. Určitě proto neváhejte a až se vylepší počasí, vydejte se na výlet.

Přeji vám krásné nedělní odpoledne :)

Šárka ♥


13 komentářů:

  1. To je nadhera.. nemam potrebu navstivit botanickou, protoze ji v Liberci mame, ale ti motyli jsou nadherni. Jdu kouknout jestli je to na trase metra, jinak netrefim :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to opravdu nádherné, motýlci opravdu stojí za podívání :)

      Vymazat
  2. Opět luxusní fotečky :-) Asi bych měla někam také vyrazit :-) :-p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Docela mě mrzí, že se letos nedostaneme, jela bych klidně zas :)

      Vymazat
  3. Krásné! Děkuji za tip. Když zavítáme do Prahy, určitě si tam naplánuji výlet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, určitě se tam zajděte podívat, pokud budete mít cestu do Prahy a nebo chuť udělat si výlet. Je to opravdu krásné :)

      Vymazat
  4. Pekna botanicka zahrada a moc pekne fotky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, bylo to tam opravdu moc krásné. Ještě bych se tam ráda podívala v létě, když kvetou zase jiné květiny a keře :)

      Vymazat
  5. O bože! Já mám na motýly hroznou úchylku, zbožňuju je. O téhle akci jsem vůbec nevěděla, ale vypadá to parádně - tam musím jet!

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko, děkuji Ti za komentáře na mém blogu. Díky tomu jsem našla i Tvůj blog a jsem naprosto fascinovaná. Fotkami, omalovánkami, pohlednicemi ... Moc pěkné. Všechno. A motýli nejkrásnější, v roce 2013 (cože? už tak dávno?) jsem na nich taky byla. Letos jsem byla na orchidejích. Ať se Ti daří, ráda se k Tobě budu vracet. Pavla

    OdpovědětVymazat