pondělí 4. dubna 2016

Návštěva zámku Buchlovice


Přeji všem krásné pondělí a úspěšný start do nového týdne :)

Slíbila jsem vám fotočlánek z návštěvy buchlovického zámku, tak konečně jsem se dostala k tomu, abych ho vytvořila.

Zámek je opravdu překrásný, jak zvenku, tak interiéry. Fotografie venkovní jsou čistě mojí prací, interiéry fotil kamarád, přece jen má lepší mašinku. A já si mohla hlavně v klidu užít prohlídku a výklad. Měli jsme velmi příjemnou paní průvodkyni, takže to byl moc příjemný zážitek.

A teď už k fotografiím, doufám, že se vám budou líbit a zařadíte tuto krásnou památku do svých tipů na výlety po naší vlasti :)






A něco málo z překrásných zámeckých interiérů :)





A nakonec pár obrázků z procházky zámeckou zahradou :)






Pro dnešek je to ode mě všechno, doufám, že se vám příspěvek líbil a pokud budete mít cestu poblíž Kroměříže, určitě tuto barokní nádheru nezapomeňte navštívit.

Mějte se krásně a užívejte si jarních  teplot :)
,
Zdraví Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Tam jsem taky byla moc pěkný zámek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem ráda, že před velikonoci dělali prohlídky, jinak bychom měli smůlu. Je opravdu moc krásný :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotečky :-)
    A koukám, že jsi nám dopřála i jednu fotečku s tebou ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé , to je parádní. Moc krásný. :) Já miluji tyto zámky! :) Moc pěkné fotky.

    Articleswithannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, taky miluji památky a když ještě vypadají takhle nádherně, to je pak srdcová záležitost :)

      Vymazat
  4. Krasne Sarko. Konecne jsem se ke clanku dostala a moc se mi libi. Pocasi teda moc prijemne nebylo,ze?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Sabi. V pátek bylo pod mrakem, ale naštěstí jsme nezmokli. V sobotu už bylo lépe, to jsme se jeli podívat do ZOO do Brna, taky budou fotečky a v neděli bylo nádherně, to jsme byli v Luhačovicích. Taky se chci podívat k tobě na blog a na ten projekt, pořád jsem to ještě nepročetla. Potřebovala bych nějak nafouknout dny o pár hodin, poslední dobou opravdu. Vůbec nestíhám nic, jak bych chtěla :D

      Vymazat