sobota 16. dubna 2016

Návštěva brněnské ZOO


Přeji vám všem krásnou sobotu :)

U nás je zamračeno, prší, je to takové smutnější, uplakané za oknem. Ale ptáčci zpívají i přesto o stošest :)

Dnes mám pro vás pár foteček z brněnské ZOO, kterou jsme před velikonoci navštívili. Tehdy nám počasí přálo, takže jsme si návštěvu u zvířátek krásně užili.V této zoologické zahradě jsem byla poprvé a musím říct, že se mi tam hodně líbilo. 


Krásně zapózoval :)





Psouny naprosto zbožňuji :) Vydržela bych u nich stát a pozorovat je, jak vykukují ze svých nor, baští a rošťačí.









Moc nás potěšilo, že jsme měli možnost vidět mládě ledního medvěda, které se medvědici Coře narodilo v listopadu 2015.




Malá medvědice dnes slaví křtiny, dočká se tedy konečně jména. Podívejte se i na úžasné video, které se nachází v článku zde pod odkazem.

To je pro dnešní den všechno, doufám, že vás fotografie potěší a určitě budu ráda, pokud mi napíšete, jestli také rádi navštěvujete zoologické zahrady a která zvířata jsou vaše nejoblíbenější.

Zdraví Šárka♥


12 komentářů:

  1. Já jsem v téhle zoo nikdy nebyla, mám to taky sáh cesty. Fotky, které jsi pořídila, jsou ale nádherné. Asi nejvíc mě zaujali psouni a papoušci :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme byli na víkend právě poblíž, proto jsem byla ráda, že jsme se do ZOO dostali. A psouni jsou opravdu úžasná zvířátka :)

      Vymazat
  2. Taky jsem tam nikdy nebyla. Mám to daleko. Ale fotky jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Sabi :) Nebýt toho relaxačního víkendového pobytu, taky bych se tam hned tak nedostala. Tak jsem za to moc ráda, ZOO je to velmi pěkná.

      Vymazat
  3. Krásné fotky :-) Byla jsem tam jednou, a bylo tam krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcel :) Já poprvé a taky se mi tam moc líbilo :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky! V brněnské Zoo jsem ještě nebyla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Pokud budeš někdy poblíž, určitě tam zavítej :)

      Vymazat
  5. Krásné fotky, psouni jsou moc roztomilý, taky je mám ráda, ale ještě víc mě baví surikaty (nebo jak se to píše) :D
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mám taky moc ráda, měly tam i mláďátka, ale přes sklo se mi špatně fotilo, tak jsem dala jen nějaké foto do koláže. Ale byly úžasné :)

      Vymazat
  6. Moc pekne fotecky:-)To mladatko ledniho medveda je miloucke:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem ráda, že jsme je chytli, jak dovádí venku ve výběhu :)

      Vymazat