čtvrtek 14. dubna 2016

Postcrossing #6 a pohledy od kamarádek


Všechny vás srdečně zdravím u dnešního příspěvku :)

Po měsíci mám pro vás opět na ukázku nějaké pohlednice, které si ke mě za posledních 30 dní udělaly cestičku. Mám ze všech obrovskou radost.

Nejprve pohlednice, které jsem obdržela v rámci Postcrossingu...


Tenhle nádherný fešák ke mně přicestoval z Litvy.


Další pohled mi přišel z Běloruska.


Překrásná pohlednice mi přicestovala také z Nizozemí.


A nejnovější, který jsem obdržela předevčírem je z Ruska.


Chystám se příští týden také několik pohledů odeslat, tak jsem zvědavá, jaké adresy si vylosuji :) Chtěla bych nějakou exotiku, no nevím, nevím. Zatím to u mě nejčastěji bývá Rusko a Německo.

Další tři krásné pohledy už se netýkají oficiálního Postcrossingu. Dostala jsem je k velikonocům a moc a moc mě potěšily.


Krásná pohlednice od Zdeničky :)


Další krásná pohlednice od Káti :)


A krásné přáníčko od Marcelky :)


A nakonec tady mám ještě dva krásné pohledy se zvířátky :)

Kočičku od Káti :)


A pořádného 3D bafana od Marcelky. Škoda, že na fotografii více nevynikne, ve skutečnosti je to opravdu parádní pohlednice.


Poslední měsíc byl tedy vskutku plodný a moc se těším, až zase nějaký krásný pohled ať už z dálky, či z naší krajiny, ve schránce objevím.

Mějte se moc krásně a užívejte každého dne :)

Zdraví Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Krásné pohlednice :-)
    Jsem ráda, že se ti líbí, i já mám radost z těch od tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné pohlednice! Já taky zrovna čekám nejnovější přírustky z Postcrossingu :)

    OdpovědětVymazat