pátek 22. dubna 2016

Nová objednávka pohlednic


Přeji všem krásný, vysluněný pátek :)

Dřív, než si upravím fotografie pro další příspěvky, o kterých jsem psala na FB stránce, mám tady pro vás takovou malou rozbalovačku. Objednala jsem si pohledy, tentokrát zase pro změnu na stránkách Pohlednice TAP.

A stejně jako u Pohlednictví, i tady jsem byla maximálně spokojená. Po odeslání platby mi vzápětí přišel perfektně zabalený balíček.



A copak se v něm ukrývalo?


Objednala jsem si i dva aršíky samolepek.


Přišel mi i malý dáreček...


A teď ještě nafoceno tak, abyste si mohli pohlednice prohlédnout :)


Pohlednice s tuzemskou kuchyní jsou poměrně žádané :)





A tyto dvě pohlednice mi přišly s objednávkou zdarma.


Milovníkům pohlednic a Postcrossingu můžu e-shop Pohlednice TAP vřele doporučit.

Přeji krásný nadcházející víkend :)

Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Krásné pohledy :-)
    Někomu udělají velkou radost ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda postcrossing, takže na ten eshop určitě někdy mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt frci pohledy s jidlem? Vidis to by me nenapadlo. Zato ten Mucha je luxusni!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mucha je skvělý, moc se mi líbí. A opravdu spoustu lidí na Postcrossingu chce pohled s pokrmy té dané země :)

      Vymazat
  4. Vidím, že nejsem jediná, kdo nemá pohlednic nikdy dost. http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat