neděle 24. dubna 2016

V hlavní roli tulipán... já je prostě miluju :)


Přeji všem krásný nedělní podvečer :)

Doufám, že jste si užili krásného počasí, alespoň u nás bylo slunečno, i když tedy poměrně chladno. Ale četla jsem, že snad na některých místech dokonce sněžilo, no příroda si s námi opravdu aprílově zahrává :)

V týdnu jsem zase tak nějak cíleně bloumala po zahrádce a záhoncích, co nového vykvetlo a co by mohl foťáček zaznamenat. A mám pro vás pár snímečků. Možná si řeknete, proč fotí několikrát stejný tulipán, ale já je prostě zbožňuju a nemůžu si pomoct :D

Krásně nám vykvetly úžasné střapáče, škoda, že jsem si nezapsala název odrůdy, když jsem cibulky sázela. Je to už pár let a rozhodně jsem si to nepamatovala asi ani tenkrát :) 




 Asi za tři dny se takhle rozprskly a objevilo se i červené žíhání :) Zkrátka to jsou střapáče :D





A potom tam na mě vykukoval ještě jeden krásný, něžně smetanový...




A červené poupátko...




Nakonec pro zpestření jednu prvosenku :) Ani jsem nevěděla, že takový druh máme, asi ho vysadila babička.



... a modřenec



...tuto knížku jsem včera rozečetla a zatím se mi moc líbí... jen taková malá zmínka a třeba tip na knihu :)


To je pro dnešní den všechno. Doufám, že jsem vás alespoň trošku potěšila a přeji vám krásný zbytek víkendu :)

Zdraví Šárka ♥




16 komentářů:

  1. Krásný článek, krásné fotky. Myslím, že máš hodně kvalitní kompakt a není třeba hnát se do zrcadlovky. :) Ráda se u tebe kochám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabino, děkuji :) Kdyby alespoň takovéhle fotky z kompaktu byly, tak by to bylo fajn. Ale musím dost často projasňovat barvičky, jinak bych měla strašně světlé snímky a takové nevýrazné. No, možná to neumím prostě nastavit :D Taky doostřuji někdy. Takže pak nad tím člověk ještě stráví spoustu času. Navíc neudělám takové ty skvělé fotky, kde je ostřeno pouze na některý předmět, podaří se mi to jen v přepnutí do makro režimu a to ne vždy tak, jak bych chtěla. Ale tak ještě stejně minimálně rok určitě si budu muset s tím, co mám, vystačit :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji :) Patří mezi moje nejoblíbenější kytičky :)

      Vymazat
  3. Jsou užasné! Velmi jsem si je tento rok oblíbila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je mám moc ráda a je mi úplně jedno, jaké jsou barvy :)

      Vymazat
  4. Opět krásné fotky :-) Kytičky také miluji, a je jedno jaké.

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, tak já jsem se tedy úžasně pokochala. Tulipány miluju a ty tvoje jsou nádherné, radost pohledět.
    Díky moc a měj se krásně květinově, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pekne fotky a krasne tulipany:-)A cloveku to udela jeste vetsi radost, kdyz si je zasadi sam a pak mu takhle pekne vykvetou vid?:-)Uz se tesim na recenzi:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to máš pravdu. Ale měla jsem mnohem víc druhů a také narcisky, ale nějak nejsou :D Asi je myšky sežraly nebo nevím :D Ale jsem ráda za cokoliv, co vykvete :) A děkuji :)

      Vymazat
  7. Včera jsem byla na výstavě Floria v Kroměříži. To neuvěřitelné množství druhů tulipánů, které zde měli bylo naprosto neuvěřitelné. Věřím, že tam by se ti určitě líbilo ;-)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat