čtvrtek 12. května 2016

Instantní pokrmy ano nebo ne?


Všem vám přeji krásný den :)

Dnes takové malé pozastavení u rychlých, instantních pokrmů. Všichni je určitě známe, všichni jsme je vyzkoušeli, někdo se k některým vrací, jiní se jim vyhýbají obloukem.
Kdysi jsem třeba zkoušela různé hotové zálivky nebo omáčky na masové směsi, ale potom jsem si začala dělat svoje, protože nejen, že to není složité, naopak, ale hlavně vím, z čeho si to uvařím. Nehledě na to, že je to mnohem chutnější.

Dlouho jsem měla doma ovesnou kaši v sáčku od Dr. Oetkera. Chtěla jsem ji prostě vyzkoušet, tak jsem si ji někdy už před pár měsíci koupila. Dnes jsem ji tedy vyzkoušela a vím, že už si ji nekoupím. 

Příprava je rychlá, pochopitelně, zabere 5 minut. Ale pokud nebudu mít čas, abych si uvařila domácí ovesnou kaši, tak si raději dám k snídani chléb se sýrem.






Chuť instantní ovesné kaše mi přišla hodně umělá. Ano, cítila jsem tam vločky a trochu toho kakaového prášku, ale hlavně jsem měla plnou pusu škrobu. Škrobová chuť přebila opravdu všechno. Navíc kaše velmi rychle houstla, takže pokud jste ji nesnědli okamžitě a střelhbitě, stával se z ní pomalu ale jistě kyt.

Podtrženo - sečteno, byť se úplně nevyhýbám instantním věcem a občas si zaliji nějakou tu polévku, ovesnou kaši si už určitě nekoupím.

Hodnocení: 1/5



A jak jste na tom vy s instantními rychlovkami? Dáte si občas nebo jste zásadně proti? Napište mi do komentářů, těším se na jakýkoli názor :)

Přeji vám všem krásný čtvrteční den :) A nějakou dobrou mňamku k tomu :)

Vaše Šárka ♥


24 komentářů:

  1. Sari tahle kase mi zrovna nevadi, ale musim zminit jinou "hruzu" uz jsem tu mela dyl Pohankovou kasi od firmy Semix. No dala jsem dve lzicky a tim moje snidane skoncila :))) To je hnuuuus velebnosti. Citila jsem z ni neco navoneneho a proste .... to se neda popsat :) takze mam jeste zbytek krabicky ( 3 sacky) kdyby jsi je chtela, tak ti je rada daruju :) :) :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ted tu za mnou byla kamoska, tak jsem ji ji darovala :D prej ji normalne ji a chutna :D Tak ji rikam: "bleee, takovej hnus " :D

      Vymazat
    2. Jak je vidět, chutě se různí :)))

      Vymazat
  2. Já si na snídani dělám obyčejnou domácí ovesnou kaši z ovesného mléka. Je to ta nejlepší snídaně, co znám. Mám po ní energii až do oběda a navíc skvěle chutná s ovocem♥. Já bych si asi takto instantní kaši nekoupila. Co jde, děláme doma☺.

    Měj se krásně, Mimozemšťanka
    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko a Verunko, já těmhle věcem teda vůbec nefandím. Dnes jsou chemikálie úplně ve všem, a jak píše Šárka, raději si uvařit doma své než instantní katastrofu :-p :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ji chtěla vyzkoušet, jaká bude a tušení holt nezklamalo :D

      Vymazat
    2. To juuu, kdyz ja snidam v praci a tam mi nic jineho nezbyva :D ale ta pohankova je teda megahnus :))))

      Vymazat
  4. Já jsem totiž docela přemýšlela, když to takhle vídám na blozích, o těch potravinových balíčkách - Brandnooz - box. Ale... jedno velké ALE... spoustu věcí je tam právě podobných, dokonce i ty kaše jsem tam viděla. Takže do toho nepůjdu, protože někde mě sice něco zaujme, ale je toho moc málo na celý balík.

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny instantní kaše, které jsem zatím ochutnala byly hrůza a nebylo mi z nich dobře. Pokud chcete investovat, kupte Mixit, je to opravdu skvělá kaše. Já si dělám domácí. Pokud použiju jemné ovesné vločky, je příprava stejně rychlá jako u instantní kaše

    OdpovědětVymazat
  6. Raz za čas si treba dopriať. Ja si ju robím sama, z vločiek a mlieka :3 ♡

    ♡ Fashion haul ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda domácí, toto byla zkouška, jednou za čas je i třeba něco zkusit a zjistit, jestli ano či ne :)

      Vymazat
  7. Väčšinou si robím kašičku sama, ale aj táto vyzerá skvele.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  8. Jeste jsem nemela moznost vyzkouset, ale po tvem hodnoceni mne to ani nelaka. Na druhou stranu na te tve fotce vypada docela jedle:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, určitě jsi o nic nepřišla :) Na fotce to asi vypadá opravdu líp díky ovoci :D

      Vymazat
  9. Šárko tyhle kaše znám, a až na tu čokoládovou mi opravdu moc nechutnají. Jsou skutečně cítit uměle. Když jsem ale chodila do práce a chtěla rychlou teplou snídani a müsli už mi lezly i ušima, tak jsem si je dělala... Samozřejmě bez těch tvých krásných "doplňků", poněvadž na ty prostě nebyl čas... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že někdy člověk sáhne po instantních věcech, já taky, ale něco člověk opravdu zkusí jednou a víc už ne :) Hlavně i naše chutě se liší :) Nejvíc mi chutnala ta jahoda :)))

      Vymazat
  10. Ja veľmi nemám skúsenosti s instantnou kašou Dr. Oetker, i keď sa musím priznať, že aj ja mám jednu doma, no ryžovú a tá mi celkom chutí, i keď po tomto článku ma na ňu akosi aj prešla chuť. Najradšej si robím domáce kaše s rastlinným mliekom, no aj ja som jeden čas radšej zalievala tieto instantné a najlepšie skúsenosti som mala s kašou BonaVita, aspoň mne teda veľmi chutila, no celkovo tieto kaše z prášku veľmi nemusím, aj ja som chcela urobiť podobný článok s recenziami na rôzne značky na mojom blogu, ale teraz ich už nekupujem, takže už je neskoro.Inak veľmi zaujímavý a prínosný článok a verím ti, že vôbec nebola dobre, pretože už na tom obrázku nevyzerá vôbec dobre. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Neodpurúčam kupovať ani ten hotový puding Sladký moment od Dr.Oetkera, čo stačí zaliať horúcou vodou, to mi tiež prišlo ako poriadna brečka.

      Vymazat
    2. Děkuji za komentář, Lili :) Do pudinku tedy určitě nepůjdu, díky za upozornění.

      Vymazat