pátek 13. května 2016

Kutná Hora - mé oblíbené město


Přeji vám všem krásné páteční odpoledne :)

Dnes mám pro vás jeden tip na výlet do nádherného města. Pokud milujete starobylé uličky s kavárničkami, s obchůdky s dárkovými předměty, krásné kostely, určitě navštivte Kutnou Horu.

Kutná Hora je jedno z mých nejoblíbenějších měst a celkově míst, kam se ráda vracím. My do ní máme asi 25 km, což je paráda, takže tam jezdíme několikrát do roka. Někdy na nějakou akci, moc mám ráda kutnohorské Královské stříbření, které probíhá každý rok v červnu, a někdy jen tak na procházku, na kafíčko.

A teď už k fotografiím, doufám, že se vám budou líbit a do Kutné Hory zavítáte :) Poslední dubnovou sobotu bylo překrásné počasí, tak jsme si procházku náležitě užili :)









Chrám sv. Barbory je překrásná stavba :)







 Do antikvariátu musím vždy zajít :)




Doufám, že se vám moje procházka Kutnou Horou líbila a určitě zase někdy nějaký tip na výlet přidám.

Mějte se krásně a užijte si víkend :)

Vaše Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Krasne, Sarko. Miluji tyhle typy clanku a prohlizeni fotek. Na vylet jsi me nalakala.;)
    Blogovanani s Nelou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Sabi :) Miluji i Český Krumlov, samozřejmě Prahu, ale aspoň do Kutné Hory to mám blízko :) Tak pokud budeš někdy v okolí KH, určitě se tam podívej :)

      Vymazat
  2. Moc hezke fotky Šárko a krasne mesto :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Na Kutnú horu mám len tie najkrajšie spomienky, na neďalekom zámku Kačina som sa totiž vydávala. V zámockej knižnici. Určite sa do tej oblasti chceme s manželom ešte niekedy vrátiť. Samotné mesto je moc krásne a príjemné, je tam strašne fajn atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je krásné :) Na Kačině jsme nedávno byli na Zámecké pouti a knihovna je překrásná :)

      Vymazat
  4. Kutnou Horu mám hodně daleko. Byla jsem zde jednou na prodlouženém víkendu a bylo to krásné. Město má super atmosféru a krásné historické centrum
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Taky ji mám moc ráda, jela bych hned, jen to mám trošku z ruky :-)
    Klárka

    OdpovědětVymazat