středa 11. května 2016

Mé oblíbené vůně #1


Přeji vám všem nádherné odpoledne :)

Dnes jsem si pro vás připravila první příspěvek z nové rubriky Mé oblíbené vůně. Není těch vůní zas tolik, takže budu vkládat jednou za čas jako zpestření. A během té doby se třeba i další může objevit, že?

Tak jdeme na to :)

Jednou jsem pod stromečkem objevila krásnou krabičku s ještě krásnějším flakonkem. Nejdřív jsem se docela zděsila, protože první, co mi prolétlo hlavou bylo: „Co když se manžel netrefil? Co když mi ta vůně nebude sedět?“ Koupit parfém či parfémovanou vodu, zkrátka vůni, není zrovna jednoduché. To co vám voní na papírku, na kůži může vonět úplně jinak. To co voní vám, nemusí vonět obdarovanému. Však to znáte...

Ovšem s vůní Hugo Boss Boss Jour Pour Femme se manžel naprosto trefil. Jednou jsem si přivoněla a okamžitě jsem se zamilovala. Nádherná, lehounká vůně. Pokud hledáte něco na léto, můžu určitě doporučit. Podle mého názoru je i vhodná pro jakoukoli věkovou skupinu žen a dívek.


O složení...

Exkluzivní dámská vůně Hugo Boss Boss Jour Pour Femme je stejně okouzlující jako první, ranní sluneční paprsek, který rozzáří vaše dny. Parfém je speciálně navržen tak, aby inspiroval všechny ženy, které jej nosí. Posláním vůně Boss Jour Pour Femme je, aby si každá moderní žena vytvořila každý den svůj vlastní příběh přesně podle svých představ a požadavků.

Jedinečný úvod vůně Hugo Boss Boss Jour Pour Femme se skládá ze šťavnaté osvěžující limetky a sladkého jiskřivého grapefruitu. V srdci vůně se ukrývají květy rozkvetlé frézie, hravé konvalinky a podmanivého zimolezu společně s hedvábnými květinovými tóny. Základem vůně prostupuje prosluněný jantar a jedinečné aroma břízy. Dámská vůně Hugo Boss Boss Jour Pour Femme vyjadřuje ženskou sílu a pravou eleganci. Ranní světlo odráží vitalitu a nabádá k množství nových příležitostí, které máte před sebou. Parfém Boss Jour Pour Femme je vhodný pro celodenní nošení. Skvěle jej oceníte na pracovní schůzce i při odpoledním posezení s přáteli.


Dámská vůně Hugo Boss Boss Jour Pour Femme ve vás vyvolá pocit živého vzrušení a nadšeného očekávání. Tváří kampaně se stala oblíbené herečka Gwyneth Paltrow, která je ideální představitelkou vůní Hugo Boss. Gwyneth ztělesňuje ženu, která je originální, sofistikovaná a ženská za všech situací. Vždy je sebevědomá a vyrovnaná stejně jako vůně Boss Jour Pour.


Pokud tedy právě hledáte tip na novou vůni, která je osvěžující, lehká, vhodná pro jarní i letní období, určitě ve své oblíbené parfumerii tuto krásku vyzkoušejte.

Mějte se moc krásně, užívejte si sluníčka a mějte dobrou náladu :)

Vaše Šárka ♥





4 komentáře:

  1. Tak tu neznam, ale na fotkach je to lakave.:) ja miluji Armaniho Aqua di Gioia. Asi to pisu spatne...;) tahle rubrika me bude bavit.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Armaniho mám taky jednoho oblíbence, ale i ta tvoje je moc příjemná. Na léto jak dělaná. Jen mě mrzí, že jsem si neschovávala flakonky, budu muset vkládat potom fotky z netu, no nedá se nic dělat :D

      Vymazat
  2. Miluji citrusové vůňe a tuto půjdu určitě vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat