úterý 24. května 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #3


16. 5. - 22. 5. 2016

Přeji vám všem krásný, úterní den :)

Sluníčko se nám dnes schovalo po několika dnech pilné práce. Asi si potřebuje také odpočinout :)
Já pro vás mám dnes třetí týden projektu 365 dní ve fotografii. Doufám, že se vám fotografie budou líbit.

V pondělí jsem byla v Pardubicích... opět :) Mám to město ráda, je vzdálené asi 25km od mého bydliště, tudíž zhruba 20 minut vlakem a 10-15 minut pěšky do centra. V pondělí jsem zabrousila i na Staré město, kde je můj oblíbený antikvariát, ale měl zavřeno, bohužel. Potom jsem šla navštívit kamarádku. A pro vás alespoň pohled na Perštýnské náměstí.


V úterý jsem si koupila oblíbené tulipánky. Ale tentokrát vůbec nerozkvetly, seschly ještě v poupatech. Tak nevím, v čem se stala chyba...


Ve středu jsem šílela nad objednávkou knih z bux.cz. Už podruhé během dvou měsíců mi přišla kniha v tomto stavu. Taky nechápete, jak si můžou dovolit něco takového zákazníkovi poslat? Vazba je proražená skrz naskrz, hrůza :(


Ve čtvrtek jsem si vyfotila rozkvetlou orchidejku, u které jsem vám minulý týden  ukazovala poupátka. Dnes, po dalších několika dnech, už má rozpuklé všechny čtyři květy a chystá se vykvést i druhý stvol.


V pátek  jsem jela opět do Pardubic, měla jsem nějaké vyřizování a také trošku po nákupech. Tentokrát fontánky na jednom malém náměstíčku. Kdo Pardubice zná, určitě pozná náměstí Čs. legií.


V sobotu jsme vyrazili do Lázní Bohdaneč na otvírání lázeňské sezóny. Úžasná akce, vůbec jsem nečekala, že to bude tak pěkné a velké, bohatý program, spoustu stánků. Určitě bude o této akci brzy fotočlánek.


A v neděli jsem šla fotit knihy pro článek na můj knižní blog. Takto to vypadalo :)


Tak to byl můj další týden projektu. Doufám, že se vám alespoň trošku líbil :)

Mějte se krásně :)

Zdraví vás Šárka ♥


8 komentářů:

  1. To je krásný,fakt skvělý nápad :-) a ta kniha to je neskutečný.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji :) A ta knížka je fakt nářez, navíc to není poprvé, no ještě o tom hodím pár slov, až budu dělat na knižní blog rozbalku z buxu :)

      Vymazat
  2. Ta kniha by mi teda fakt hnula žlučí. Naštěstí se mi zatím nic takového nestalo - klep, klep na dřevo :)
    Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, to mi povídej, stalo se to už podruhé a stejná vada, i když tenkrát to bylo sice proražené, ale ne úplně naskrz. No ale i tak děs a hrůza. jak jsem psala Evičce, ještě o tom budu psát na knižním blogu do článku :)

      Vymazat
  3. Šári, krása, naše město je krásné ;-) No teda ta kniha, bych brečela, doufám, že jsi reklamovala ;-)

    Krásné fotografie, díky za ně.
    Hezký den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ty jsi z Pardubic? Ano, knihu jsem reklamovala, většinou s tím není problém, mě spíš štve a nechápu to, že takovou knihu vůbec odešlou.
      Měj krásný den :) A děkuji :)

      Vymazat
  4. Jde videt, ze jsi mela super tyden, kdyz odectu tu deravou knihu:-) A na orchidej jsem se tak tesila a je nadherna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Jani, až na tu knížku, to bylo prima. A orchidejka mě neskutečně těší :)
      Krásný večer :)

      Vymazat