středa 25. května 2016

Sprchový gel Dove Gentle Exfoliating - recenze


Přeji vám všem krásný den :)

Rozhodla jsem se, že čas od času vám na blog vložím nějakou recenzi, nebo spíš nějaké moje subjektivní zhodnocení, kosmetického produktu, ať už z pečující nebo dekorativní kosmetiky.

Dnes je to tedy peelingový sprchový gel Dove Gentle Exfoliating.

Popis produktu:
Peelingový sprchový gel Dove Gentle Exfoliating díky svému složení s mikročásticemi napomáhá pokožku nejen důkladně očistit, ale zároveň zjemnit a zregenerovat. Vytváří bohatou krémovou pěnu a díky technologii Nutrium Moisture zanechá vaši pokožku hydratovanou. Pravidelné používání peelingového sprchového gelu pokožku zbavuje odumřelých buněk a ta se tak stává čistší a sametovější.
(zdroj popisku)


Tento gel jsem si v podstatě koupila omylem. Chtěla jsem klasický sprcháč, ale až při sprchování jsem zjistila, že je to peelingový gel. Ale v tom jsem nakonec neviděla žádný problém. Ten se objevil v něčem jiném.

Značka Dove u mě vždy patřila mezi ty oblíbenější. Bohužel tento gel se mezi ně nezařadí a ani nemám chuť ho vypotřebovat. Peelingové částice jsou hodně jemné, takže mi nepřipadá, že by to mělo nějaký zvláštní účinek na moje odumřelé částečky kůže :) Ale beru to, není to přímo tělový peeling, ale sprchový gel. Pění dobře, pokožku nevysušuje.

Hlavní problém mám s vůní. Nebo já bych to spíš nazvala (ne)vůní. Opravdu mi ten gel strašně nevoní, nevím k čemu bych tu parfemaci přirovnala... Jako úplně obyčejné mýdlo... levné... nevím. Když si vymáčknete trochu gelu na ruku, celkem to voní. Ale jak se to začne rozmývat... hrůza, děs. Takový jako nakyslý pach, který třeba z obalu necítíte, až při mytí. Nejhorší je, že i když se potom nakrémuji tělovým mlékem, stejně ten sprcháč cítím :(
Za mě tedy tento produkt opravdu ne.


Hodnocení: 2/5

Máte někdo zkušenost s tímto sprchovým gelem? A jste naopak spokojení? Každý názor mě zajímá, určitě mi napište do komentářů.

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Šári díky za tip co nekoupit :-D Já jsem si ještě Dove vůbec nestihla zamilovat. Většinou tedy kupuji obyčejná mýdla. Občas mi vyhovují deodoranty. A ani nevím proč, ale spíš v drogerce sáhnu po jiných značkách.

    Měj krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda klasické tekuté mýdlo, modrobílý antiperspirant, i třeba různé jiné sprcháče, mám doma i tělové mléko, ale tenhle sprcháč... to opravdu nebyla trefa :D

      Taky se měj krásně, Lenko :) A děkuji za návštěvu :)

      Vymazat