pátek 27. května 2016

Kosmetické nákupy - útok na drogerky


Přeji vám všem krásný páteční večer ☻

Včera jsem vám slíbila článek o kosmetických nákupech. A je tady.
Když jsem tak procházela svoje zásoby... no hodně skrovné zásobičky... kosmetiky, ať už dekorativní, pečující, tělové, vlasové, usoudila jsem, že je potřeba je doplnit, obnovit a trošku obohatit i o produkty, které jsem ještě nezkoušela. Větší nákup si nechávám až na červen, budu mít svátek :) Ale něco jsem si pořídila už teď.

Dlouho jsem chtěla vyzkoušet českou přírodní kosmetiku značky Bione. Myslím, že jsem ji objevila na některém ze starších videí u Petry LovelyHair. Asi před týdnem jsme byli na nákupu v Bille a na značku jsem tam narazila. Neměli sice nijak zvláštní výběr, alespoň tedy v Přelouči, zkusím se příště podívat ještě v Pardubicích a nebo v Globusu. Tuto značku totiž seženete ve vybraných drogeriích a v řetězcích Billa, Globus a Terno - jednota. Bohužel jsem v Pardubickém kraji nenašla žádnou drogerii, takže se musím spolehnout na Billu a nebo Globus. Případně objednat na eshopu. Uvidím, jak mi bude značka vyhovovat. Na stránky Bione můžete mrknout zde. Nabízí opravdu spoustu produktů.

Z řady Bio Aloe Vera jsem si vybrala čistící odličovací mléko a tonikum. Řada je určena pro normální a smíšenou pleť, nevím, tedy jestli mně bude vyhovovat úplně, mám totiž pleť spíš sušší. I když čelo a nos se mi poslední dobou docela mastí, tak uvidíme. Jinak bych příště sáhla po řadě Bio Levandule, která je pro normální, suchou a citlivou pleť. Tu ovšem v Bille neměli. 


Dále jsem si tam ještě vzala z řady Bio Cannabis vlasový šampon a kondicionér


Poté přišly na řadu sprchové gely. Ty jsem sice zas až tak akutně nepotřebovala, ale... znáte to ☻

Asi před deseti dny mi přivezla kamarádka objednávku z Avonu. Měla jsem tam dva velké sprchové gely. Vyfotila jsem tedy jen jeden, protože druhý už máme v koupelně z půlky vypotřebovaný. Musím ale říct, že mě už nějak avoňácké sprcháče přestávají bavit. Asi jsem jich přesycená, protože jsem je teď používala hodně dlouho. Když jsem tento teď otevřela a přivoněla si, měla jsem dojem, že voní podobně jako ten, co už používáme. Takže si od nich dám chvíli pauzu.


Koupila jsem si tedy v DM drogerii tento krásně barevný a voňavý od Baley. Je z limitované edice a voní po maracuje a frézii. Už se těším, až ho vyzkouším.


A další sprchový gel, který putoval do košíku, jsem objevila u Rossmanna. Vůni levandule miluji a voní opravdu úžasně.


Jelikož mám problémy s dásněmi, sáhla jsem pro změnu v Tesku po zubní pastě Parodontax, která byla právě v akci.


V akci mělo Tesko také lak na vlasy L´Oréal Paris Studio Line Volume Max. Měli samozřejmě více různých druhů, ale já sáhla po tomto pro objem. Tak jsem na něj zvědavá, ještě jsem ho nezkoušela.


Na jedné akci minulý  víkend jsem objevila stánek se šumivými bombami do koupele. Jednu jsem si koupila, samozřejmě s vůní levandule :)) Dívala jsem se teď na stránky, kdo vlastně bomby vyrábí a objevila jsem tam spoustu dalších krásných věcí. Jedná se o rodinnou dílnu dárkového zboží Saxyna. Přidávám odkaz.



A teď už se podíváme, co jsem ulovila z dekorativní kosmetiky.

Se sprchovými gely mi od Avonu přišly bronzové tónovací perly. Už jsem je kdysi používala, ale tenkrát jsem měla asi rozjasňující. Bronzové mám poprvé. Co mě mile překvapilo, je úžasná vůně.



Objednala jsem si také vzorečky hydratační rtěnky Luxe. Je na rtech velmi příjemná, krásně je zvláční, hydratuje, takže jsem ráda, že si případně nebudu objednávat od oka, protože u rtěnek z toho mívám docela strach. Vzorečků jsem měla víc, ale některé jsou už také ve vlastnictví dcery ☻



V Tesku jsem kromě zlevněných laků na vlasy a zubní pasty narazila také na výprodej očních stínů. Bylo to tedy už hodně probrané, ale dvoje jsem ukořistila. 

Od Essence tento mono oční stín v úžasném odstínu 60 „Kermit Says Hello.“Je krásně pigmentovaný a barva opravdu úžasná. Cena asi 12Kč. Ještě tam měli odstín takový temně růžový, ale to už nebylo nic pro mě.




A jako druhé jsem tam objevila za cca 23Kč tyto mono stíny od Gabrielly Salvete.
Eye Shadow with Pearl 12



Stíny obsahují perlové složky, ale nijak mě neohromily. Pigmentace nic moc a dost práší. Ty předešlé od Essence jsou mnohem lepší. Navíc mi u těchto ani foťák přesně nezachytil barvu. Ale swatch na ruce je asi nejvěrohodnější.


V DM drogerii jsem si koupila klasickou kajalovou tužku - černou od Essence.


A u stojánku s kosmetikou Astor jsem koukala, že skoro nic nevidím :)) Byl polovybraný, spíš skoro úplně vybraný, protože na produkty byly velké slevy. Ukořistila jsem tam alespoň rtěnku asi za 63Kč. Je to Astor Soft Sensation odstín 601 „Virtuous Nude.“




Rtěnka má velmi příjemný odstín, taková tělovka :) Nádherně voní, konzistence je úžasná, rty jsou po nanesení krásně hebké a hydratované. Ta se mi opravdu líbí ♥


A to je pro dnešek úplně všechno. Momentálně přemýšlím nad makeupem. Pokud byste měli tip na makeup, který vyhovuje sušší pleti, nezalézá do vrásek a jste s ním maximálně spokojené, určitě mi napište :) Nejsem žádný kosmetický King, takže si nechám ráda poradit. Nejsem zvyklá se moc líčit, ale přece jen mám trochu chuť na změnu.

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Tu rtěnku mám taky a upřímně... Znova bych ji nechtěla... Ze rtů sklouzává, nedrží. Mám malinový odstín, je hodně výrazná a je to vidět. Co hodinu ji přetírám. A to mi za to nestojí... :/ Sice je krémová, ale já ji mám prostě hned dole... :/

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidím, jaká bude, zatím jsem ji jen vyzkoušela. Nemám výraznou barvu a za ty peníze, za které jsem ji koupila, budu klidně přetírat. Za plnou cenu by to bylo asi horší. Ale uvidím, jak bude sedět mně :) Až budu mít odzkoušeno, napíšu třeba nějakou recenzi :)

      Vymazat
  2. Pěkné věci, moc se mi líbí ta rtěnka. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle "útoky" na drogerie mám v lásce! A jelikož jsem maniak do rtěnek, tak mi taky přibyl nový kousek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to potřeba udělat si radost, i když třeba nutně člověk nic nepotřebuje :)

      Vymazat
  4. Moc pekna barvicka te rtenky Šárko a vubec pekne nakupy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani, je taková přirozená a to já mám ráda :)

      Vymazat