neděle 1. května 2016

Výstava kočárků v rámci Zámecké pouti na zámku Kačina


Přeji vám nádhernou neděli :)

Konečně mám pro vás slibovaný článek o výstavě starých kočárků. Expozice funguje na zámku Kačina, tuším, celoročně, my už jsme ji viděli podruhé. Jedná se jak o kočárky klasické pro miminka, tak i pro panenky. V expozici najdete také pokojíčky pro holčičky na hraní, různé kuchyňky, obchůdky a podobně. Moc se mi to líbilo, měli to vymakané do posledního detailu.

Nejprve několik snímečků ze Zámecké pouti.







Zhlédli jsme také vystoupení Petra Vondráčka, kterému to, mimochodem, moooc slušelo :D




Bez průvodce jsme mohli nahlédnout do podzemních místností, jako třeba do prádelny, kuchyně, vinného sklepa. Letos byly zpřístupněny také stáje.



Prohlédli jsme si také expozici modelů hospodářských stavení.


Na prohlídku interiérů zámku s průvodcem jsme nešli, byť byla v rámci vstupného, ale viděli  jsme je již loni, tak se nám nechtělo stát frontu.

A konečně ke slíbeným kočárkům. Bohužel nejsou fotografie takové, jaké bych chtěla, uvnitř nebylo dobré světlo, proto, prosím, omluvte horší kvalitu.













Doufám, že se vám fotografie líbily a příspěvek jste si užili. To je ode mne dnes vše, přeji vám krásné nedělní odpoledne a užijte si ho podle svých představ.

Vaše Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Parádní akce. Ty kočárky a pokojíčky jsou luxusní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbilo a přestože jsem expozici viděla už loni, musela jsem si to projít znovu :)

      Vymazat
  2. Krásná akce, taky máme rádi výlety.http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky moc ráda někam vyrazím a nemusí to být ani daleko. Včera jsme se byli podívat v Kutné Hoře, máme to kousek a mám to město moc ráda :)

      Vymazat
  3. Šárko moc krásné! Na tenhle příspěvek jsem se těšila. Kočárky jsou moc krásné, škoda, že tady poblíž nic takového není. Mou historickou duši by to moc potěšilo i na živo... Jinak ty stoličky na začátku jsou také super. :)
    A mimochodem, fotky jsou skvělé bez dobrého světla.

    www.baby-mamalifestyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :) A ty stoličky byly také suprové, to máš pravdu. :)

      Vymazat
  4. Tak to je nadhera :-D , to by se mi libilo, pekne jsi to nafotila Šárko :-)

    OdpovědětVymazat