sobota 30. dubna 2016

Úvodní příspěvek k novému projektu 365 dní ve fotografii


Přeji vám všem nádhernou slunečnou sobotu :)

Měla jsem pro vás připravené fotografie ze Zámecké pouti na Kačině včetně výstavy kočárků, ala jak už jsem jednou psala, člověk míní a život mění. Podělal se mi noťas. Vzteky bych brečela. Něco s konektorem napájení. Všechny upravené fotky mám v něm. Nechce se mi to vše zase přetahovat z foťáku do PC a znovu ořezávat a upravovat, takže slíbené fotočlánky budou později, až bude noťásek můj milovaný opět funkční.

Dnes tedy pro vás mám takový úvod do nové rubriky, která vlastně odstartuje zítra 1. 5. 2016. O projektu 365 jsem donedávna vůbec neslyšela. Přivedla mě na něj Sabina z blogu Knižní kavárna u Nely a mě to moc zaujalo. 

Jde vlastně o to, že každý den fotíte své okamžiky života a vkládáte na blog nebo na nějakou svou stránku, záleží na vás. Můžete vkládat denně nebo si frekvenci uzpůsobit podle sebe, mně se líbí právě způsob týdenního vkládání jako u Sabiny. Fotíte ale každý den. Takže si sebou musíte brát foťáček všude, kam půjdete, abyste si mohli cokoliv zajímavého, co vás potká, zaznamenat :) Nejdřív jsem si říkala, jestli vůbec budu mít co fotit, nemám totiž pocit, že by se u mě dělo něco zvláštního, extra zajímavého a podobně. Ale prostě fotíte svůj život :) A ten se přece neskládá jen z nějakých trháků, ale i z úplně obyčejných věcí a situací. 
Mě projekt zaujal a chci ho zkusit. Nevím, jestli vydržím měsíc, tři měsíce, půl roku nebo celý rok, to se uvidí.

Takže 1. 5. začínám fotit a po týdnu bude první příspěvek složený z fotografií prvních sedmi dní. Pokud se někomu projekt zalíbí a bude ho chtít taky vyzkoušet, určitě mi napište, budu ráda :)

Mějte se krásně a užijte si den plný sluníčka. My vyrazíme na výlet do mé oblíbené Kutné Hory, takže v jednom z budoucích fotočlánků budou určitě i fotečky z tohoto nádherného města.

Zdraví vás Šárka ♥


11 komentářů:

  1. Šárko, těším se na tvé fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je zajímavý nápad :) Ještě jsem o něm neslyšela :) Budu sledovat, možná se také přidám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to byla taky novinka, tak jsem zvědavá, jak se mi bude dařit :)

      Vymazat
  3. dobrý nápad. Pořád si říkám, že málo fotím, vlastně dělám fotky jenom na blog. Možná se do projektu přidám, ale zveřejňovat toho moc nebudu :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stačí jedna fotka denně :) Taky si říkám, že mě to třeba dokope něco víc vymýšlet, protože focení mě baví, jen to nějak flákám poslední dobou. I když s pěkným počasím to zase pomalu přichází :)

      Vymazat
  4. Juchu. :) mam radost, ze se ke mne nekdo pridava.;) zesim se na fotky.;)

    OdpovědětVymazat
  5. Znám jednoho fotografa, který s tímto také začal, ale moc dlouho mu to nevydrželo. Takže přeji hodně štěstí, ať nadšení vydrží co nejdéle ;-)
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuji ti, sama také nevím, jak dlouho vydržím, ale zatím jsem natěšená :)

      Vymazat
  6. Naprosto skvělý nápad. Určitě ho taky zkusím ale až hezky od 1. ledna.
    Zatím jsem četla pár Vašich článků a blog mě opravdu zaujal. Dávám do oblíbených a těším se na další články. Jsou podle mého gusta. ;)

    OdpovědětVymazat